Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 8 dagen

7-4-2011 17:08:28
Hallo Bruidjes
Nog 8 dagen hier! Wie nog? Hoe staan jullie ervoor?
Ik had nooit gedacht dat ik zenuwachtig zou zijn, want wij zijn al 6 jaar samen en hebben al twee kindjes, maar nu begint het toch spannend te worden. Hoe zal de dag verlopen, zal iedereen gezond zijn, zal ik het niet te koud hebben, etc. Toch veel stress hier. Gelukkig heb ik volgende week nog één volledige vakantieweek, om nog hier en daar wat dingen te regelen. Want ik moet nog veel doen hoor:
- ik heb nog geen sieraden
- ik heb nog een enveloppendoos nodig
- moet de laatste bedankjes nog afwerken (bruidssuikers)
- moet nog vaak mijn schoenen inlopen!!
- moet nog een witte mand vinden voor mijn bedankjes in te doen
- we moeten de muziek in de kerk nog gaan uittesten (maandag)
- we moeten onze menu nog gaan vastleggen (morgen)
-ik zoek nog een cadeau voor de getuige van mijn man, heb totaaaaaal geen idee wat
- ik wil ook nog een cadeautje voor mijn man gaan halen
Dat is het zowat ....

Aprilbruid
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1156

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik7-4-2011 17:37:05

Hé,

wij zijn vorige zaterdag gehuwd en ik had de laatste week ook héél wat stress.
Gelukkig kan je op enkele dagen tijd nog héél véél doen.

- ik heb nog geen sieraden:
in de bruidswinkel hebben ze er meestal ook
- ik heb nog een enveloppendoos nodig:
ik heb een mooie kartonnen doos gekocht in de Case en deze gebruikt als enveloppendoos, in de Ava vind je de 'standaard' huwelijksdozen, maar die vond ik persoonlijk te duur, een mooi mandje kan ook dienst doen
- moet de laatste bedankjes nog afwerken (bruidssuikers)
als dit enkel voor aan de kerk is, dan heb je er echt bitter weinig nodig (ik heb er daar maar 5 kunnen uitdelen en had nochthans ook veel meer kindjes verwacht)
- moet nog vaak mijn schoenen inlopen!!
dit heb ik niet gedaan en toch mijn schoenen niet gevoeld (Rainbow Jackie - echte aanraders)
- moet nog een witte mand vinden voor mijn bedankjes in te doen
als je dan toch naar de case zou gaan, dan ga je daar wel iets vinden
- we moeten de muziek in de kerk nog gaan uittesten (maandag)
dat vond ik eigenlijk echt wel leuk, geniet ervan! zeker eens oefenen om naar voor te lopen
- we moeten onze menu nog gaan vastleggen (morgen)
lijstje maken met wat je nog wil vragen aan de zaal is misschien wel handig
-ik zoek nog een cadeau voor de getuige van mijn man, heb totaaaaaal geen idee wat
wij hebben dat uitgesteld tot na de huwelijksreis, extra veel tijd om na te denken ;-)
- ik wil ook nog een cadeautje voor mijn man gaan halen
ik had dat ook gedacht, maar t is er niet van gekomen en het was eigenlijk ook te druk de dag zelf om er tijd voor te nemen, je krijgt sowieso al héél veel cadeau's die dag

Alvast héél véél succes!

Geniet nog van de voorbereidingen en maak er een leuke dag van!
(mijn ouders zijn 29 jaar geleden ook op 16 april gehuwd, dus t is zeker al een goede datum ;-) )

lies
16-4-2011
 Meld misbruik7-4-2011 18:18:18

Hoi,

Wij trouwen op dezelfde dag.

Wat ik nog moet doen:
- wijn proeven in de zaal (zaterdag)
- met fotograaf het laatste afspreken (maandag)
- menu'kes voor op de tafels maken
- bedankingen voor getuigen, helpende handen,... dacht een cava
- muziek in de kerk testen en navragen vanaf wanneer we binnen kunnen om te versieren (woensdag)
- kleed ophalen (woensdag)

als omslagdoos heb ik zelf een doos ingepakt met inpakpapier. Als Kado voor mijn partner heb ik voor de laatste 7 dagen een Liefde is... prentje met op de achterkant een klein persoonlijk stekstje. Op het laatste 'liefde is... elke geschenkjes geven' staat dat hij onder zijn kopkussen moet kijken en daar zal dan een fotoboekje liggen dat ik gemaakt heb. 101 redenen waarom ik met jou wil trouwen...

Stress cava wel, tot nu toe... wat komt dat komt... het zal zoiezo een mooie dag worden.

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-4-2011 22:09:02

Hoi Aprilbruid,

Adem in, adem uit, alles komt goed!

- ik heb nog geen sieraden - bij de bruidswinkels hebben ze deze zeer vaak, anders kan je misschien ook iets zelf maken, als je een beetje handig bent, bij de veritas geven ze u vaak hulp met het kiezen van de materialen en dan heb je ook tijdschriften die je kan kopen met voorbeeldjes in;

- ik heb nog een enveloppendoos nodig - bij de AVA heb ik er eentje gezien die rond de 30€ kostte... misschien een beetje prijzig maar wel mooi... je kan het uiteraard gewoon zelf maken, gewoon een rechthoekige doos kopen, een gleuf erin snijden en leuk bekleden...

- moet de laatste bedankjes nog afwerken (bruidssuikers) - eens hulp vragen aan een vriendin, mama of schoonmama?
- moet nog vaak mijn schoenen inlopen!! - een tip: als je in een kantoor werkt kan je je schoenen op je zerk inlopen. Dan ziet je bruidegom ze niet op voorhand!

- moet nog een witte mand vinden voor mijn bedankjes in te doen - bij AVA... maar je kan ook een gewone mand kiezen en het mooi versieren met witte lintjes, organza, eventueel bloemen zoals op je boeket...

- we moeten de muziek in de kerk nog gaan uittesten (maandag) - komt in orde denk ik eh ;-)

- we moeten onze menu nog gaan vastleggen (morgen)- idem dito :-)
-ik zoek nog een cadeau voor de getuige van mijn man, heb totaaaaaal geen idee wat - een bongo bon?
- ik wil ook nog een cadeautje voor mijn man gaan halen - dat is natuurlijk heel persoonlijk... maar ik ben zeker dat je wel iets vindt! Veel moed!
Dat is het zowat ....

Greet
15-4-2011
 Meld misbruik8-4-2011 13:40:37

Hoi,

Wij trouwen de dag voor jullie. Bij ons zijn het vooral de moeders die last hebben van stress. Voorlopig is de stress bij ons nog niet aanwezig. Het enige dat wij nog moeten doen is de laatste afspraken maken met de mensen van het vervoer.

Wij hebben ons gastenboek gekocht via het internet. Op deze website vind je nog vele andere dingen zoals mooie enveloppendozen. Het toffe hieraan is dat zij vrij snel leveren. Wij hadden onze bestelling in het weekend geplaatst en de volgende woensdag werd deze geleverd. Dit is de website: http://www.onestopweddingshop.nl/frmArticles.aspx?boid=...

Mijn schoenen ben ik nu ook volop aan het inlopen. Dat was er eerder nog niet van gekomen. Wij zijn 11 jaar samen en hebben sinds 27/01 ons tweede kindje.

Veel succes met het bespreken van de menu en het uittesten van de muziek. Dat zal wel in orde komen.

Het in elkaar steken van onze bedankjes deden wij 's avonds als de kinderen in bed zaten. Vermoeiend maar wel leuk.

Ik wens je nog heel veel succes!

Groetjes,
Greet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...