Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidegom in het gips -- Deel 2!

4-4-2011 20:12:02
Dag Dames!

Enkele onder jullie hebben het waarschijnlijk gelezen, anderen niet! Mijn vriend werd vandaag geopereerd aan een cyste op zijn hand. Hij is in het gips en morgen hebben wij onze verlovingsshoot!

Nu, in de vorige post was ik heel positief, we hadden alles piekfijn uitgestippeld... gingen op zijn gips "liselotte & sam 25 juni 2011" schrijven... MAAR hij kwam terug van de operatiekamer en hij heeft een open plaatser... azo een lelijke gips met zo een lelijk wit-rood verband rond! Hij kan niet in zijn truien en ik ben mij aan het doodstressen over wat hij in godsnaam moet aandoen morgen!

Iemand tips?

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 969

Nele
14-5-2011
 Meld misbruik4-4-2011 20:39:44

Heykes,
je kan er altijd verschillende kleuren kousen met tekst over trekken. Eventueel kan jij ook 1 hand kiezen die de andere kous dan aan trekt.
Tis maar een snel ideetje.
Veel succes morgen met de shoot!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik4-4-2011 21:26:45

Als het een open gips is, mag hij er dan niet eventjes af voor de foto's? Morgenochtend eens bellen naar de dokter. En anders inderdaad zoals Nele zegt, iets zoeken om erover te trekken. Maar daarmee is het probleem van de trui nog niet opgelost die er niet over kan. Enfin, ik hoop dat het allemaal in orde komt morgen. Misschien heeft de fotograaf wel leuke ideetjes.
allé, courage meid!
Groetjes,
Cindy

Katja
17-6-2011
 Meld misbruik5-4-2011 9:53:39

Hey hallo,
dat is inderdaad niet zo tof he.

Maar je kan misschien bij de apotheek een kleefverband kopen, dat hebben ze in verschillende kleuren, dat kan je er dan mooi rond doen. En daar eventueel op schrijven. Zo lijkt het precies of hij heeft een gewone gips aan.

Heb dit zelf ook al gedaan toen mijn hand in een open gips zat, dus is zeker haalbaar. En je hebt niet zo van die rode strepen :-)

veel succes
groetjes Katja

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-4-2011 12:18:11

Ik weet natuurlijk niet hoe je verloofde eruit ziet, maar als hij een beetje sportief is aangelegd, kan hij ook met bloot bovenlijf en een gilet van een kostuum erop of zo. Beetje chippendale... Sexy zonder vulgair te worden natuurlijk.

Succes!
Lieve

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik5-4-2011 12:34:27

Dames, dames... SUPERGOED nieuws!

We moesten deze morgen terug naar het hospitaal om te controleren of zijn wonde goed gesloten was, de dokter zal dat de zweling weg was en hij heeft een gewone gips gekregen! WOEHOE, ons plan kan doorgaan!!

DANKJEWEL voor de steunende woorden en de leuke ideetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...