Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mechelen

  11-4-2006 15:42:49
Hallo medebruidjes!

Ik begin zo stilletjes aan zenuwachtig te worden, want binnen 6 weken is het zover... Er is al veel geregeld, het belangrijkste eigenlijk, enkel over onze fotolocatie zijn we er nog niet over uit. Wij zijn van Mechelen, dus als iemand een ideetje heeft voor een locatie? Als het goed weer is, dachten we aan Planckendael, heeft iemand daar ervaring mee? Maar als het slecht weer is, heb ik totaal geen idee!

Alle tips zijn welkom!

groetjes, daphne


Daphne
24-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 988


Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik11-4-2006 15:57:44

in planckendael heb je daar zo'n indianendorp. Daar gaan wij onze foto's in augustus ook laten maken. Als het regent weet ik hier niet echt iets. Zit met hetzelfde probleem.
wij zijn van bonheiden.

groetjes en veel succes
Ilse en Kristof
04.08.2006



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik11-4-2006 17:42:07

Wij dachten mss aan de Grote Markt in Mechelen. Lijkt me leuk, groot plein, en oude gebouwtjes, terrasje doen en fotootjes maken.
Misschien als binnenlocatie Technopolis?

Wanneer en waar juist trouw je, Daphne?

groetjes
Katrien
30/9/2006



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik11-4-2006 23:30:03

hallo!!ik zit met hetzelfde probleem!wij trouwen om 13h voor de kerk en om 16h30 begint de receptie (in kortenberg;de Venkel),dus dachten wij foto's op de luchthaven te laten maken.maar ik vrees ervoor dat de tijd daar wat te kort voor is.Nu zijn er in Mechelen ook wel leuke plekjes.Hangt er ook vanaf van welke stijl je houdt....grote markt,Lamot-site;tijdens de markt misschien?planckendael lijkt me ook leuk!!!laat iets weten als je eruit bent!
Sarah
15.07.06



Daphne
24-5-2006
 Meld misbruik12-4-2006 0:54:37

Hallo!

Merci alvast voor de reacties! Wij trouwen op woensdag 24 mei (de dag voor O-H-Hemelvaart). Om 10.30 stadhuis in Mechelen, om 14 u mis in de kerk op de Veemarkt. Nu begint het echt spannend te worden... Kriebels...
Als het goed weer is lijkt mij de grote markt ook wel heel tof, zoals Katrien zei. Zeker als de terrasje staan (wij zijn "vaste klant" bij den Beer).
Technopolis, daar hebben we eigenlijk niet echt een binding mee...

Oh ja, ons feest gaat door in Berkenhof in Bierbeek (bij Leuven), mijn verloofde is van daar afkomstig.

Waar trouwen jullie? (kerk, zaal...) ?

groetjes, daphne



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik12-4-2006 7:51:39

Hoi Daphne,

Wij trouwen op 30 september, om 11u40 voor de wet in Putte, om 12u30 voor de kerk in Beerzel (Sint-Remigius)
Onze feest gaat door in Hulshout, De Vlaschaard.

Spijtig dat ik moet werken, anders kwam ik wel eens een kijkje nemen, Daphne ;-)

groetjes
Katrien



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik12-4-2006 9:01:43

met schoon weer gaan we onze foto's ook in planckendael laten trekken

bij slecht weer rijden naar berchem en pakken we daar de trein richting antwerpen-centraal.

't is een beetje de andere kant uit maar ja.
als het tussendoor wat regent .. dat hebben we pech en zullen wein planckendael toch een beetje moeten schuilen :-)

Mieke
13/05/06



barbara
27-5-2006
 Meld misbruik12-4-2006 18:03:18

wij gaan ook voor goed weer naar Planckendael en bij slecht weer nationale plantentuin Meise.

Bij ons nog net 45 dagen zo spannend he



Veerle
22-4-2007
 Meld misbruik19-4-2006 20:19:55

Hoi Daphne,

Mijn vriend en ik trouwen nu zaterdag 22/4 en wij gaan met de familie de Brouwerij Het Anker bezoeken en daar de fotos nemen.

Heel origineel en nog mooi kader, vind ik toch.

Succes
Veke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...