Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

proefkapsel 3 e keer

  11-4-2006 11:27:38
Hey iedereen,

zit met een vraagje, heb al 2 proefkapsels achter de rug en ze waren allebei met krullen, nu heb k iets gezien dat echt naar m'n zin is zonder krullen, dus heb naar m'n kapster gebeld om te vragen of k nog eens een proefkapsel mocht laten doen, maar ze leek ni echt goe gezeind en zei me dat het nooit hetzelfde kan zijn als op het fotootje dat k gevonden heb, pff heb nu morgen een afspraak gemaakt en we zien dan wel e, ben k echt zo ambetant? of zijn er nog bruidjes die verschillende keren een proefkapsel hebben laten doen?
vele groetjes tamara
26/05/2006

tamara
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 865


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik11-4-2006 12:02:28

Bij mij was het van de 1ste keer goed.

Maar ik had me al op voorhand heel druk gemaakt, en was met de instelling vertrokken dat er ook wel 2 of 3 kapsels zouden moeten geprobeerd worden. Dus ik heb chance gehad...

Ik vind dat je je hier niks van moet aantrekken. Het moet toch naar je goesting zijn hé. Ten slotte betaal je je kapper er toch voor.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik11-4-2006 12:30:02

Amai wat een service.

Ge betaalt haar toch daarvoor, dus waar moet ze zich druk in maken?

Trekt u der niks van aan, als ge nog nie zeker zijt moet ge niet twijfelen om nog een ander proefkapsel te vragen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Karen
22-12-2006
 Meld misbruik11-4-2006 13:32:45

ik zou er mij ook absoluut niks van aantrekken jij moet toch betalen he!

Gewoon blijven doorgaan tot je het juiste hebt gevonden he!!!

groetjes,
Karen
22.12.2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-4-2006 16:59:39

Hey,

jij moet je goed voelen met het kapsel hé. En elke keer dat je komt, is toch weer in haar kassa? Dus ik snap niet waar ze zich druk in maakt, het is toch haar job?

Lieve



Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik12-4-2006 20:51:16

hey,

niks van aantrekken, jij bent de bruid, en bruidjes doen graag moeiljk, omdat we er gewoon perfect willen uitzien!!

Ik ben zelf kapster, en m'n bazin gaat men haar doen op m'n dag, en ze heeft al zeker 4 keer mijn haar opgestoken en elke keer vind ik wel iets dat anders moet, ze geeft me nadat ze het verandert heeft elke keer wel gelijk!

Dus niks van aantrekken en gewoon doen! Zoek fototjes met hopen en zeg haar wat je mooi vind op elke fototje zo zou ze een mooi kapsel moeten kunnen samenstellen! Aleja in principe toch,...

groetjes Veerle
23/09/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...