Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een feel-good berichtje!

  31-3-2011 20:00:26
Morgen kan ik eindelijk zeggen.. Ik trouw 'deze maand'!!
Na een jaar en een half verloofd te zijn, beginnen de weken plots voorbij te vliegen..!! Dus wees gewaarschuwd als je denkt "pfff nog 150dagen"..

Er moet nog vanalles geregeld worden:
- kleed gaan ophalen
- enveloppendoos (zelfgemaakt) verder versieren
- bedankjes verder afwerken.. we hebben m&m's in bulk besteld en ze in een klein doorzichtig bolletje gestoken en daar moet nu nog overal een lintje aan en een briefje met bedankt en onze namen..
- locatie voor foto's zoeken in Kortrijk als het regent..
- bedankingen voor de getuigen en ouders gaan halen
- een presentatie maken met wat foto's voor tijdens het avondfeest.. hierin zou ik ook willen verwerken dat we in blijde verwachting zijn van ons eerste kindje :)
- speech voorbereiden
- details in de kerk (versiering, misboekje, cd met muziek,...)
- tafelindeling - welk thema aan de tafels? Ik denk straatnamen/gebouwen van Parijs te doen, aangezien hij me daar ten huwelijk heeft gevraagd. Onze tafel zou dan de Arc De Triomphe worden. Aan de voet in het donker tussen massas volk, nam hij me even aan de kant en knielde hij plots voor me neer.. de traantjes kwam meteen natuurlijk..
- ...

En nog massas dingen zodat ik de moed niet meer heb van ze neer te typen :)

Mijn ventje kwam daarnet thuis met een boeketje met bloemen die we gekozen hebben voor de versiering in de kerk. Zucht, alles gaat precies zo super.. Trouwen, kindje.. Enkel nog op zoek naar een perfect liefdesnestje, maar dat zal voor het einde van het jaar zijn.

En dan het spannendste van al.. Zaterdag mijn vrijgezellendag, ze voorspellen al super goedweer dus dat zit al dik oké!!! Om 14u moet ik beschikbaar zijn en ik moet volgende zaken mee hebben: slijper, tandenborstel met tandpasta, soeplepel, sportkledij en ik moet: zwarte schoenen en iets zwart vanboven aanhebben...

Oké ik weet dat die hele waslijst voor te zeveren is (?!?) maar die zwarte schoenen en zwart bovenstuk.. dat doet me toch de hele tijd nadenken in wat voor pakje ze mij gaan steken.. Mega Mindy is roze (aangezien ik Mieke heet en blond ben zou de link nogal te duidelijk zijn). Ik heb al gedacht aan Minnie Mouse.. Maar ja..Mag er gewoon niet te veel aan denken! Mijn vriendinnen weten trouwens ook nog niet dat ik zwanger ben, maar zus en toekomstige schoonzussen wel, dus die gingen er wel rekening mee houden dat ik niet kan drinken (aangezien ik graag eentje drink :) ) Ik heb besloten om het nu nog niet te zeggen (zitten nog in de kritieke eerste 12 weken) maar als ze de vraag stellen, dat ik het waarschijnlijk wel niet zal kunnen verbergen.. Ze kennen mij denk ik toch iets te goed daarvoor..

Voel me echt zo gelukkig terwijl ik het hier aan het neerpennen ben!!

Hoop dat ik met mijn positief berichtje iedereen nog eens dat gelukkig gevoel kan doorgeven!!!

Groetjes van (toch een klein beetje) zenuwachtig bruidje..


Mieke
30-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1274


Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik31-3-2011 20:11:41

Aaaaaah *me feel good after this*

Geniet van je laatste maand als "verloofd" !! Hier nog 42 dagen en ben feitelijk blij als ik je lijstje zag, want wij hebben nog wat minder te doen

Wij trouwen ook in Kortrijk ! Wat is uw feestzaal ?



liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik31-3-2011 20:13:02

mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd onder de eifeltoren :) Tof idee van jullie tafelnamen!!!

Ik schiet al in paniek als ik lees wat er nog allemaal moet gebeuren...en proficiat met je zwangerschap!!

groetjes



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik31-3-2011 20:24:43

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
En geniet van al die fijne leuke momentjes die nog komen gaan.
Groetjes,
Cindy



Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik31-3-2011 21:02:10

Super he!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap...das pas een "trouwcadeau"
Geniet nog van je laatste voorbereidingen, vrijgezellen en jullie dag en vooral van je zwangerschap!
Groetjes



Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik31-3-2011 21:09:13

@Aurelie, in dezelfde zaal als jou denk ik: 't Vijverhof.
Nu, is het elk beetje vrije tijd gebruiken om verder te werken.. Daarnet de misboekjes alweer afgewerkt *trots*

@Liesbeth: De broer van mijn verloofde, heeft zijn vriendin een aantal jaar voor ons ten huwelijk gevraagd op de eifeltoren.. Dus die plek was al bezet, haha! Er is nu nog één broer en zus over in het gezin.. Dus als die ooit naar Parijs gaan, dan weten we hoe laat het is.. Een trend is gezet, hehe. In Parijs genoeg leuke plekken he!
Ik denk foto's van de straten/gebouwen in sepia (idem als onze uitnodiging) op de tafels te zetten.. En aan de ingang van de zaal: een grote kaart van Parijs. Kopies maken (ook in sepia) en die dus aan elkaar knippen/plakken en dan 'pinnetjes' steken waar de tafel (dus de gebouwen en straten zich bevinden). Een halve namiddag wat creatief bezig zijn en dat lukt wel.

En bedankt voor de toffe reacties!!! :)





Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 12:16:45

Proficiat met jullie zwangerschap! Geniet samen van al deze mooie momenten met volle teugen!!!




nancy
20-7-2012
 Meld misbruik1-4-2011 13:59:09

proficiat met jullie zwangerschap en veel plezier met jullie laatste voorbereidingen voor de grote dag veel succes
grtz nanske


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...