Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek: welk? waar?

  10-4-2006 18:52:39
Hallo,

Ik ben op zoek naar adressen van Gent tot Antwerpen waar je leuke gastenboeken kan kopen. Waar hebben jullie iets gevonden? AVA ea. heb ik reeds bezocht maar vind ze nogal 'gewoontjes'...
Bedankt!
Sofie

sofie
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 509


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik10-4-2006 20:39:52

in't bruidsparadijs in kapellen
www.bruidsparadijs.be

heb er eentje gekoct met handgeschept papiere en 'k vind het echt wel mooi!!

Mieke
13/05/06



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik11-4-2006 11:38:48

bij "Au bon marché" in de Hoornstraat in Gent (zijstraat van de Veldstraat) hebben ze ook erg mooie boeken, vnl. in handgeschept papier, ingebonden in leer, vilt,...
Barbara
4.11.2005



Eva
2-6-2006
 Meld misbruik11-4-2006 14:18:00

Hoi Sofie,

Ik heb deze morgen ons gastenboek gekocht in een fotowinkel. Daar hadden ze echt verschillende boeken en echte gastenboeken he, geen fotoboeken. Heel modern en mooi. Misschien moet je ook maar eens in een fotowinkel gaan kijken???

Groetjes,
Eva



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik14-4-2006 8:19:34

Hey,

Wij hadden een leuk alternatief.
Een soort "Babbelbox". Iedereen heeft daar uren aan een stuk in gesproken. Dit staat integraal achter onze reportage op DVD.
Heel leuk.
Mensen zijn hierop veel spontaner dan wanneer ze iets moeten neerschrijven.

Groetjes,

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...