Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

terug met beide voetjes op de grond...

  10-4-2006 14:48:16
Dag bruidjes allemaal!

Ja, ik sta ondertussen terug met m'n voetjes op de grond, na bijna een maand in de zevende hemel vertoefd te hebben! Sinds donderdag zijn we terug van onze huwelijksreis en zaterdag ben ik al een halve dag gaan werken (werk in een bib). Vandaag begon de werkweek weer echt en 't is toch weer effe wennen hoor!

Onze huwelijksreis was fantastisch. Wie nog een reis moet kiezen: Thailand en Cambodja zijn wel echte aanraders. Thailand is wel supertoeristisch, maar als je nog nooit in Azië bent geweest, is 't een leuk land om mee te beginnen. Cambodja was dan een echte cultuurshock, maar supermooi. Na de culturele rondreis zijn we nog een weekje gaan uitrusten op Boracay, een superklein eilandje van de Filipijnen. Prachtig gewoon! 't Verblijf daar (Honeymoonpakket) hadden we van m'n broertje gekregen als huwelijksgeschenk. Wie nieuwsgierig is, moet maar eens kijken op www.fridaysboracay.com
De eigenaar is trouwens een belg!
'k Ben nu wel superbenieuwd hoe 't met iedereen is, die ondertussen getrouwd is: Els (1 april), Davine (31 maart?) en nog zovelen die ik zo direct niemeer weet. Alles goed verlopen? Niet te zenuwachtig geweest?


Groetjes,
Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!

Sylvie
11-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 978


Tina

 Meld misbruik10-4-2006 14:58:39

Hallo,

Wij trouwen binnekort op 3 juni dus telllen al af ...
Alles is klaar enkel nog bloemen bestellen. wij gaan op reis naar Cuba, hebben ook Thailand al gedaan en vind het het mooiste land van Azië maar nu niet voor nog eens te doen. Heb je genoten van je dag of gaat het - zoals men zegt - zo aan je voorbij ?
Veel succes met je huwelijk !

Tina St.Niklaas



Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik10-4-2006 17:02:33

hey,
Nog is proficiat he.
Wij hebben ondertussen onze reis ook geboekt, we starten met 4dagen Angkor(Cambodja)- 4dagen Phuket(ook vanalles bezien) - 3dagen Ko-Phi-Phi - terug 4 dagen Phuket (superdelux hotel= platte rust).
Hoe hebben jullie deze landen ervaren? Zijn er speciale dingen waar we moeten opletten?

groetjes Veerle
23/09/06



davine
31-3-2006
 Meld misbruik10-4-2006 19:33:05

Hoi Sylvie,

We zijn ook zeer gelukkig getrouwd vanaf 31 maart. Het was schiterend. We hebben er allebei enorm van genoten alleen jammer dat de dag zo vlug gepaseerd is. We zijn niet op huwelijksreis geweest, gewoon in ons huisje genoten van elkaar. Volgende week begin ik weer te werken.

groetjes
davine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...