Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huifkar/paardentram regio Roeselare-Moorslede

  29-3-2011 20:18:26
Hallo,
wij zijn voor ons huwelijk, 5 augustus, nog steeds op zoek naar vervoer voor een suite van 12 mensen. Graag hadden we een bus gehuurd, maar we vinden de prijs veel te hoog gezien de kleine suite en de korte afstand (Moorslede-Roeselare). Dus zoeken wij een huifkar/paardentram in onze regio en redelijk qua prijs (of een ander origineel alternatief).

Bedankt!
Caroline en Dieter

Caroline
5-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2129


Sylvia
15-6-2012


Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik29-3-2011 20:55:57

http://www.tnonnebos.be/huifkarren.php

In restaurant 't Nonnenbos in Zonnebeke verhuren ze ook hun huifkar, da's ook niet ver van Moorslede.

Succes!



vanessa
3-9-2011
 Meld misbruik29-3-2011 21:19:37

hoikes
we hebben een huifkar van iemand uit gottem de prijs is 350 voor 2 uren supertoffe mensen en mooie huifkar,anders laat je maar iets weten op tackvanessa@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...