Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf

  28-3-2011 20:34:59
Hey allemaal...


Het feest komt dichterbij... en wij zijn erover aan het nadenken om een videograaf te vragen. Net contact gehad met iemand waarvan ik goede commentaar heb gehoord. Hij vraagt 500 euro voor de hele dag.
Is dit veel of niet veel? Wij hebben geen idee...

Alvast bedankt
Groetjes
Elke

Elke
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 842


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik28-3-2011 21:00:48

Heyhey,

dat is volgens mij niet echt veel hoor voor een hele dag! Het minste dat wij tegengekomen zijn is 800eur, al de rest 1000eur en meer!

Groetjes!



Tina
14-5-2011
 Meld misbruik28-3-2011 21:02:10

Hey,

Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij hebben een bedrijfje met een fotograaf en twee cameramannen geregeld. De fotograaf vraagt €500,00 en de cameramannen ieder €600,00 om ons van 7u00 tot 1u00 te volgen. Achteraf begin ik nu eigenlijk te twijfelen of dit niet te duur is en of die drie mannen het niet te druk gaan maken.

Alvast veel succes!



Jos
11-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 10:02:51

500€ voor een hele dag veel? Reken eens uit:

Neem bijvoorbeeld dat hij er is van 9u tot 24u (wat wsl een onderschatting is), dat is 15u in totaal. Dan moet hij de film nog beginnen verwerken. Je komt al makkelijk aan 40 a 50 werkuren om dat een beetje fatsoenlijk te doen.

Grosso modo dus 10€ per uur. En dan spreken we nog niet over het dure materiaal (camera, zeer goede pc, dure bewerkingsprogramma's) die ervoor nodig zijn. Mij lijkt €500 in verhouding dus erg goedkoop...



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 10:35:11

Die prijs is goed hoor. Onze videograaf kost ook ongeveer zoiets. Hij komt van bij klaarmaken tot ongeveer 2u. Maar hij zei ook: al er op dat moment juist ne zatte nonkel de show steelt, tja dan stopt hij nog niet hoor!



Bianca

 Meld misbruik29-3-2011 14:14:56

Hey Elke

Bekijk zeker onze site eens, we hebben namelijk promo's lopen voor huwelijken die doorgaan in 2011.

Groetjes
Bianca
www.ellegancia.be



Tom

 Meld misbruik30-3-2011 0:38:45




freddy

 Meld misbruik30-3-2011 23:21:31

Dag Elke,

500 euro voor een ganse dag tot na middernacht is inderdaad een interessante prijs.
Vermits je reeds goede commentaren hoorde zou ik in jouw plaats zeker een afspraak maken om zelf eens te gaan kijken naar enkele voorbeelden van zijn werken.

Natuurlijk zit hier en daar er een " cowboy" tussen zoals Tom (Cameraworks) hierboven schreef maar die vind je overal. Lees maar eens wat Tineke op 2 maart in deze rubriek schreef over haar ervaring met een professionele videograaf.

Altijd kritisch beoordelen is de boodschap en betaal nooit veel voorschot.


Veel succes en alvast een zonnige huwelijksdag toegewenst

Freddy



Bart

 Meld misbruik2-4-2011 12:23:21

500 is inderdaad heel weinig. Persoonlijk snap ik niet hoe zij er aan uit kunnen. Dat is bijna 1/3 van onze prijs voor de hele dag. ;o)
Nu, als je puur naar de prijs gaat kijken, dan moet je dat doen hè.
Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als je dan een film krijgt die je dan maar 1 of 2 keer bekijkt, want dan vind ik het wel veel geld ervoor. ;o)
Succes ! Groetjes, Bart
www.motionpictures.be




Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik2-6-2011 15:52:13

Hey Elke,
Welke videograaf is het? Heb wel interesse. Ben nog op zoek.
Ik vind het een goede prijs. Boeken zou ik zeggen.

Groetjes.

Valérie




Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik2-6-2011 15:52:42

@ Tina: welke heb jij? Want jij hebt ook een interessant voorstel precies.
Groetjes.
Valérie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info