Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning

  25-3-2011 20:27:37
Dag bruidjes,

Wat vinden jullie van onze dagplanning...
Om 11 u trouwen wij voor de wet.
Rond 12.30u bij ons thuis receptie met verassingsbrood en cava.
Daarna gaan wij met fotograaf op locatie voor de foto's.
De getuigen en familie gaan dan naar huis om 's avonds om 19u terug te komen op ons avondfeest( alsook vrienden enz)
Bij wie is dit ook zo dat de trouw niet de hele dag doorloopt?

Sylvia

sylvia
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 925


Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik26-3-2011 8:42:45

Bij ons zal het wss ook zo zijn, aangezien wij niet voor de kerk trouwen. Maar denk dat de receptie toch iets vroeger zal starten bij ons. K denk eerder rond 18u. Maar bij mij is het nog redelijk veraf ze. Nog 391 dagen op de teller staan.

groetjes Hannelore





liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik26-3-2011 13:10:41

Bij ons is het ook zo, maar de receptie begint rond 17u30 dan. anders is het een lange middag é...

groetjes



kat
9-4-2011
 Meld misbruik28-3-2011 9:04:47

Bij ons is het ook zo :)

11.15 trouwen voor de wet

+- 12.15 - 16: lunch voor dichtbije familie (30 p)

16-18.30: wij op stap met de fotograaf

19.30: aperitief/receptie
20.30: ceremonietje
21.15: dessertenbuffet

Wij zitten daar niet al te hard mee in.. mijn verloofdes familie hangt rond bij haar ouders, die van mij bij mijn grootouders of gaan naar huis. En de vrienden komen denk ik sowieso pas 's avonds.
Sommigen mopperen wel een beetje dat het 'raar' is dat het niet de hele dag doorloopt, maar zo willen wij het, dus zo gaat het worden :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...