Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd op 01/04/06

  9-4-2006 13:44:00
Hey iedereen,

Na een maandenlange voorbereiding is ons huwelijksfeest nu voorbij, en alles is gewoonweg schitterend verlopen! Aangezien ik op deze website enkele ideeen opgedaan voor onze dag, dacht ik dat het nu aan mij was om jullie alvast onze feedback door te geven!
Wij zijn pas om 15h30 in de zomerkapel van Oostduinkerke getrouwd en het was prachtig weer. Om 11u00 stond de fotograaf voor de deur (Van Speybroeck uit Zwijnaarde) en kreeg mijn ventje voor het eerst mijn trouwkleed te zien. Het was echt wel een kippevelmoment en we kijken er al naar uit om het op video te kunnen opnieuw te kunnen bekijken. Daarna zijn we naar talloze locaties gereden voor onze huwelijksreportage. Ik ben er zelfs in geslaagd om (weliswaar zonder schoenen...) door de zee te lopen, en dit voor de kerkdienst... aiaiai, maar goed, alles was nog intact. Rond 14uur waren we dan weer thuis en de bruidskindjes (6!) en broers, zussen, ouders en getuigen waren ons aan het opwachten. Om 15h30 zijn we dan in suite naar de zomerkapel gereden en onder een knalblauwe lucht begon onze trouwdag dan pas echt. Onze familie en vrienden (zelfs een tiental uit Engeland en enkelen uit Noorwegen) waren allemaal aanwezig en het was een zalige huwelijksmis. De pastoor (E.H. Luc Gruwet) heeft er een zeer aangename losse mis van gemaakt (met zelfs een beetje Engels) en ik kan ook vooral voor iedereen Marc & Isabelle uit Dudzele aanraden. Al onze gasten waren het erover eens, zij hebben van onze mis echt iets speciaals gemaakt!!!! Na de mis is er buiten op de duinen naast de kapel een jeneverreceptie gehouden met een brassbandje dat voor de sfeer zorgde. Voor velen de verrassing van de dag, en het werd dan ook op veel gejuich onthaald. Daarna zijn we naar het Thermae Palace hotel te Oostende gereden en die hebben het feest tot in de puntjes verzorgd. De maitre is toch wel heel belangrijk en hij had op elk moment alles onder controle. De mensen waren ook enorm onder de indruk van het spectaculaire zicht op zee vanuit de zaal) Ook de dj (Ludwigs discobar) zorgde ervoor dat het een knalfeest werd, nog voor onze openingsdans kon gedraaid worden werd de polonaise al gedanst. De dansvloer stond altijd vol, en dat duidt toch op een goede dj, he. Behalve het feit dat we plots beseften dat we de melkpoeder van ons 1jaar oud zoontje vergeten hadden en mijn ventje en mijn broer nog vlug naar de apotheker van wacht mogen rijden zijn (tussen de 2 voorgerechten...), is alles eigenlijk perfect verlopen. Een dag uit de duizend, die ik jullie dan ook allemaal toewens! Het was echt plezant om hier op de website wat ideeen te sprokkelen en problemen te bespreken, enfin, nu op naar ons volgende project, in november komt nr 2 ons vergezellen... Van het perfecte huwelijkskado gesproken...

Heel veel succes!!!!!
Groetjes vanuit Engeland,
Liselot en Tim

Liselot
1-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1256


stefanie

 Meld misbruik9-4-2006 14:15:03

wauw, leef al helemaal mee! Zijn nog aan het twijfelen of we ook zullen kiezen voor Marc en Isabelle. Zou je me eventueel eens kunnen doorgeven voor welke (gezongen) nummers jullie gekozen hebben? Bedankt voor de moeite hoor en een dikke proficiat met jullie huwelijk maar natuurlijk ook met de nieuwe spruit die in aantocht is !

stefanie



Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik9-4-2006 18:58:40

Hallo,

Wel, ik kan Marc en Isabelle alleen maar aanraden, ze hebben prachtig gezongen, elk liedje bezorgde de hele kerk kippevel, en ik was zo gelukkig!

Intredelied: Jij bent voor mij (stef Bos)
Tussenzang: Samen zijn (Willeke Alberti en Paul de Leeuw)
Offerandelied: Beautiful that way uit de film La Vita e Bella
Communielied: Our House (Graham Nash)
Zegen: An old Irish Blessing (tekst en muziek door David Pendragon)
Uittredelied: When I'm 64 (the Beatles).

Marc heeft ook prachtige achtergrondmuziek gebracht bij het ondertekenen van het register en hij heeft ook mijn nichtje begeleid bij het onze Vader.

We hebben zulke ongelooflijk goede commentaar gehad bij de viering, en ik denk dat zeker deels te danken was aan hen.

Groetjes,

Liselot



stefanie

 Meld misbruik9-4-2006 21:43:42

dankjewel hoor voor de reactie! Zal maar snel nog eens contact opnemen met hen !

groetjes en geniet van de wittebroodsweken ;-)
Stefanie



Kaat
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2006 15:35:05

Amai ik kreeg de tranen in mijn ogen van het te lezen hopelijk hebben wij ook zoveel geluk op deze mooiste dag van je leven.
En verder wens ik jullie het allerbeste en ook met de kindjes.
grtjs Kaat
PS hebben Marc en Isabelle oon een mailadres?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...