Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 van de 3 bruidskindjes komen niet

  7-4-2006 16:20:30
Hey iedereen,


De tweeling van mijn vriendin gingen normaal mijn bruidskindjes zijn, nu laat ze mij gisteren weten dat ik er niet op moet rekenen, ze zal maar 1 dag voor de trouw weten of de kindjes kunnen komen of niet. Ik ben echt wel ontgoocheld, heb nu maar 1 bruidskindje meer, de dochter van onze getuigen. Wat zouden jullie doen, nog op zoek gaan achter andere kindjes of zou je dat niet erg vinden maar 1 kindje.

groetjes
Gianna 040506

gianna
4-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1020


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik7-4-2006 17:55:37

Hoi,

Hoe komt het dat je vriendin maar 1 dag op voorhand zal weten of de kindjes er zullen zijn of niet? Zou het ook ongelooflijk jammer vinden hoor! Maar dan zou ik bij dat ene kindje blijven! Dat kindje zal zich nog zo belangrijk voelen!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik7-4-2006 18:04:00

Ik zou het bij één bruidskindjes houden, tenzij je nog kinderen in je omgeving hebt die je er bij wilt.
Als jouw vriendin zegt dat ze dat pas 1 dag van te voren kan zeggen of ze al dan niet komen, zouden ze voor mij al niet meer moeten komen. Je moet toch zorgen dat ze kledij hebben enzo. Dat kan je toch niet de dag vooraf nog gaan kopen.
Groetjes



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-4-2006 12:33:15

Hey,

amaai, da's inderdaad niet leuk. Ik begrijp ook niet waarom ze het maar één dag op voorhand kan zeggen, maar ik zou er niet meer op rekenen. Eentje zou ik langs de andere kant ook maar raar vinden... eentje is geentje hé. Wij hebben geen bruidskindjes, dus dat probleem gaat aan ons voorbij.

Groetjes,
Lieve



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik8-4-2006 14:32:00

Hoi hoi
inderdaad wel vreemd van je vriendin, maar goed, wij nemen zo wie zo maar eentje(want al de rest van onze vrienden etc hebben er nog geen) en ik denk dat dat heel leuk kan zijn, dus ik zou niet zomaar nog naar wat kindjes gaan zoeken!
Groetjes nathalie



An
13-8-2005
 Meld misbruik8-4-2006 18:41:20

Hoi Gianna,
Wij hadden als bruidsmeisje het kindje van mijn broer, 2 maanden was ze toen.. dus eigenlijk nog geen 'echt' bruidsmeisje.
Ik zou het gewoon bij eentje houden. Op die van je vriendin zou ik niet meer rekenen. Jammer maar helaas. En een kindje dat braaf is, is beter dan drie die misschien veel lawaai hebben en met elkaar beginnen spelen.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-4-2006 11:24:41

Hallo

Amai, da's echt niet leuk! Ik zou ook het op 1 bruidskindje houden. Je kan van haar een 'bloemenmeisje' maken die dan bloemblaadjes rondstrooit. Heel mooi en romantisch!

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...