Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes getuigen

  6-4-2006 9:34:02
Hoi iedereen,

Wat geven jullie zoal aan jullie getuigen om ze te bedanken? Wij trouwen binnen 3 weken en zijn dringend naar een kado'tje op zoek!

Groetjes,
Kelly

Kelly

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 874


Karen
22-12-2006
 Meld misbruik6-4-2006 9:44:53

hallo,

ik was vorig jaar getuigen op mijn zus haar huwelijk. ik heb een doosje pralines gekregen (hele speciale) en een armbandje dat ze hadden laten maken, twas iets speciaals met allemaal schakels in de vorm van kunstige hartjes, heel mooi en heel fijn!

alles werd ons in de zaal gegeven op een schotel met een zilveren stolp erover terwijkl iedereen ons aanstaarde!

groetjes
karen
22.12.2006



Brenda

 Meld misbruik6-4-2006 16:45:40


Ik heb van mijn zus een mooie kaars gekregen in de leteers dankje .Vond ik heelmooi en leuk.Haar schoonbroer de andere getuige hebben ze een fes champagene gegeven .De ouders hun trouwkaars in het klein en een etentje. De touw kaars hebben ze op het einde van de mis gegeven met een mooie bedankings tekst die men zus voorlas. De rest hebben ze savonds op het feest gegeven juist voor het desert.

Brenda



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-4-2006 14:33:55

oei daar had ik niet aan gedacht dat ik voor hen ook nog eens een geschenkje moest kopen ...

nog iets meer dus om naar te zoeken :-)

groetjes
Lien

26/05/06



joke
16-9-2006
 Meld misbruik7-4-2006 18:25:39

Wij gaan onze getuigen een pen gegeven met daarin gegraveerd : 'bedankt om onze getuige te zijn' of gewoon 'getuigepen'.
Vind het wel leuk dat ze deze dan direct kunnen gebruiken om te tekenen en er nadien ook nog iets mee zijn.
Kan mij al voorstellen hoe fier mijn broer hierover gaat zijn...



Monique
26-5-2006
 Meld misbruik8-4-2006 10:02:52

Ik hqd gedacht om een tijdje na de trouw eens met de beide getuigen en partner eens goed te gaan eten... kan je zelf ook nog meegenieten he...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...