Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum-perikelen

  12-3-2011 18:26:43
Hey,

met nog 145 dagen op de teller zijn wij beginnen denken aan de outfit van de bruidegom. Er is semi beslist om de suite in een smoking te steken. Nu blijkt dat er ook anderen zijn die een smoking willen aandoen. Op zich is dit niet erg, maar ik vroeg me af hoe je dan de bruidegom uit een hoop smokings kan vissen. Ik weet niet of een soort van corsage hiervoor genoeg is.
Hoe hebben jullie dat aangepakt? Of hebben jullie daar ideetjes over?
Het lijkt hoe langer hoe ingewikkelder te worden allemaal. En de bijhorende stressmomentjes worden steeds talrijker...:)

Dankjewel!



ruth
5-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1309


Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik12-3-2011 20:00:48

Bij ons is er geen suite, dus ook geen probleem op dat gebied, maar ik hoor vaak dat de bruidegom een andere das of een ander hemd aandoet, zodat hij toch meer opvalt dan de anderen.




Severine
13-8-2011
 Meld misbruik13-3-2011 0:37:37

Bij ons zal de bruidegom een ander kostuum aandoen dan de suite. wel bijhorende kleuren ed maar toch anders. het is toch de bedoeling dat hij er ook uitspringt he! de suite draagt wel dezelfde kostuums.




Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-3-2011 8:23:42

Inderdaad, een corsage voor enkel de bruidegom kan... of misschien een ander kleur strik ?



ruth
5-8-2011
 Meld misbruik14-3-2011 9:05:56

:) De andere kleur strik lijkt me wel een tof ideetje. Voeg daarbij een corsage en ik denk wel dat hij er zal uitspringen.
Dankjewel iedereen:)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info