Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurkjes op de markt

  11-3-2011 20:17:25
Vanmorgen was ik op de markt in Ingelmunster en daar zag ik een kraam met o.a. hele mooie wit/rode jurkjes voor bruidsmeisjes. Die kosten 20 euro. Het bruidsmeisje was uiteraard niet mee, want ik ging gewoon groenten en zo kopen. Nu had ik gedacht om haar in de paasvakantie eens mee te nemen, zodat ze die kan passen en ook kan zeggen of ze ze mooi vindt, maar dat denk ik wel.
Nu had ik graag geweten of iemand weet welke jurkjes ik bedoel (zal wel op meerdere markten staan) en wat jullie er van denken. Ik twijfel heel erg, omdat 20 euro natuurlijk niets is voor zo'n jurkje, ze moeten ook maar één dag meegaan, maar ja...

Sylvie
8-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1289


Tania
21-10-2011
 Meld misbruik11-3-2011 20:25:29

Gewoon doen zou ik zeggen. Waarom niet? Als jij die jurkjes mooi en passend vindt en het meisje wil het aantrekken dan is die 20 euro alleen maar een mooi voordeel want dan mag ze het nog vuilmaken en ermee spelen ook :-)
als het 200 zou kosten mag ze amper bewegen. Ik zal morgenochtend op de markt in Izegem eens rondkijken of ik ze zie hangen. Succes nog
Tania



Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 20:31:37

Super! Zeker laten weten hé als ze ze daar hebben, dan kan ik al voor de paasvakantie eens gaan!
Alvast bedankt!



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 23:38:44

Doen!!



sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik12-3-2011 7:52:39

Zeker doen! ik heb eentje van meer dan 200 gekocht omdat ik nergens iets anders vond . Waren die toen beschikbaar zou ik het ook doen!

succes



heidi

 Meld misbruik12-3-2011 8:16:27

mijn bruidsmeisje had ook een jurkje aan van 3Oeuro, eentje met een hoepel, achteraf heeft ze er nog als een prinsesje mee rondgelopen... zeker doen...



Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik12-3-2011 8:54:16

Zeker doen, ik ga dat ook doen. Hier in Antwerpen hebben ze in de offerandestraat winkeltjes waar ze de kleedjes ook voor 20 à 25 Euro verkopen, is zoals Tania zei...dan mogen ze zich nog eens uitleven en spelen .
Voor de jongentjes hebben ze daar een heel maatpakje voor 15 à 20 Euro!!! Dat ga ik ook halen voor mijn zoontje, pakje, hemdje, giletje en dasje...echt koddig .




nicky
3-9-2011
 Meld misbruik12-3-2011 13:03:22

Hey Miriame

Vanaf welke maten zijn die maatpakjes en welke winkels zijn dat juist? Ik ben ook nog op zoek naar kledij voor mijn 2 zoontjes. De jongste zou maat 92 hebben tegen de trouw. Groetjes



Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik12-3-2011 19:26:15

Hallo Nicky,

Vanaf 2 jaar, dus 92 is als ik mij niet vergis 2 jaar.
Ik weet niet of je bekend ben in Antwerpen maar als je langs de kant van de Carnotstraat de offerandestraat inloopt is het langs de rechterkant tegenover de Delinstraat op de hoek, en dan is er nog een winkeltje is, ook in de offerandestraat, rechtdoor gaan richting Lange Beeldenkensstraat, langs de linkerkant een 500 tal meter verder, is een dubbele vitrine (langs de ene kant babyspullen in de etalage en langs de andere kant kledij). +/-
4 huizen verder is een Ami-Krak.
Ja sorry de namen van de winkels ken ik niet, dus ik hoop dat je het met bovenstaande beschrijving vindt, zal nog wel eens komen checken of je het dan al dan niet gevonden hebt
Grz




Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik12-3-2011 19:28:41

Nicky, nog ff ze hebben daar ook schoentjes tussen de 7 à 10 €, schattige moccasintjes...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...