Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 11 dagen gehuwd

  5-4-2006 14:23:46
Hoi ,

Na vier maanden van voorbereiden (immers pas eind november verloofd ) was het op 25 maart zo ver. De laatste week is nog behoorlijk spannend geweest, zo belde ik maandag naar de drukker, die onze menu's zou verzorgen. En wat bleek hij was dit vergeten. Hij heeft ons wel onmiddellijk voorrang gegeven en dinsdagmiddag was alles oké. Woensdag was mijn laatste werkdag en op de weg naar huis zou ik nog even mijn trouwkleed oppikken. Weer mis ... ik had mijn jurk de week tevoren nog gepast en er moesten nog enkele belangrijke retouches gebeuren, toen ik mijn jurk aantrok op woensdag bleek mijn kleedje enkel verkort en al de rest was niet uitgevoerd, t' was zelf niet deftig opgestreken. Zelfde senario onmiddellijk een naaister erbij en donderdagmiddag opnieuw ophalen. Mijn moeder was die dag ook al van een kale reis naar huis gekomen, zij had namelijk bloemen besteld om de kerk te versieren (wij bloemschikken namelijk beiden)en jullie raden het al ook die waren er niet !!!! Donderdag was dus buiten alle verwachtingen een hele drukke dag, bloemen halen en schikken, jurk halen, nog langs bij de notaris voor ons huwelijkscontract. Het was even stressen. Vrijdag is alles gelukkig als een blok van me afgevallen, alle puzzelstukjes vielen op hun plaats. S' middags zijn we nog al onze bloemstukken in de kerk gaan zetten en er was toen letterlijk niets meer dat ik nog kon doen behalve heel veel bidden voor een beetje een droge dag. S’ avonds toch nog naar mijn gebruikelijk uurtje tennis en dan moe maar voldaan naar bed. Buiten alle verwachtingen goed geslapen om de grote dag fris aan te vatten. Fris was het rond 7u15 op mijn fiets richting mijn ouders door een druilerige bui. Daar stond de kapper al te wachten en een half uurtje later de visagiste. Ik was ruimschoots op tijd klaar. En dan vliegt de rest van de dag voorbij alsof het niets is. Rond 9u30 kwam mijn ventje dan eindelijk toe, het is een fantastisch moment om elkaar dan in de armen te sluiten. Om 10u gemeentehuis waar we nog onverwacht op een glaasje champagne werden getrakteerd door de burgemeester. Daarna zijn we er met z’n tweetjes en de fotograaf tussenuit geknepen voor onze fotoreportage, het zonnetje scheen inmiddels en we hebben zo genoten van een ontspannen moment alleen voor ons beiden. Tegen 12u30 waren we weer thuis om een broodje te eten en even te bekomen. Om 13u15 zijn we vertrokken richting Hoogboom voor onze misviering, gezellig met heel de suite in een antieke bus. Voor bruidjes die nog twijfelen echt een aanrader. Aan - en in de kerk heel veel mensen, we hadden een heel persoonlijke viering, heel veel teksten zelf geschreven en elementen ingebracht die wat afwijken van het traditionele. Ook dat is voorbij gevlogen niet tegenstaande het feit dat onze viering 1u30 heeft geduurd. We hebben heel veel leuke reacties gekregen. Onder een stralende blauwe hemel heb ik bij het buitengaan van de kerk dan de eerste 100 zoenen gegeven, daarna zijn we opgehouden met tellen maar ik kan jullie verzekeren zorg voor “kusproef” wangen die dag !! Vandaar ging het dan weer met de bus richting feestzaal, onderweg ben ik eindelijk te weten gekomen waarheen onze huwelijksreis gaat. We gaan vier weken rondtrekken in West-Amerika, vertrekken in San Francisco en dan alle bekende nationale parken om te eindigen in Yellowstone national park. Om 16uur hebben we dan een 100 tal mensen op de receptie gehad dan amper wat tijd om uit te rusten en de eerste mensen van het avondfeest stonden al te wachten. Om 19uur werden zij verwacht op een kleine receptie voor het diner. Van voorgerecht tot dessertenbuffet was alles echt naar onze wens, we zijn ongeloofelijk in de watten gelegd. Rond 23uur konden wij op Come away with me van Norah Jones de rest van een swingend avondfeest inzetten. Moe maar meer dan zeer voldaan stonden we om vijf uur s' ochtends aan onze voordeur waar mijn broertje een heerlijke ontbijtmand had klaargezet. Het was een fantastische dag waarvan ik elke seconde heb genoten en naar het schijnt was dat er ook echt aan te zien ….. Ik wens alle toekomstige bruidjes dan ook een even prachtige en vlekkeloze dag toe want ik heb nooit beseft hoe geweldig het zou zijn om te huwen.

een inmiddels gelukkige getrouwde ine

ineke
25-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1136


Karen
22-12-2006
 Meld misbruik5-4-2006 14:30:51

hallo,

eerst en vooral een dikke proficiat!!!

geniet van je huwelijksreis, samen met je ventje!

veel geluk samen

karen
22.12.2006



Eva
2-6-2006
 Meld misbruik5-4-2006 14:35:30

Hoi Ine,

Een dikke proficiat met jullie huwelijk.

Geniet van je huwelijksreis (leuke verrassing trouwens)

Groetjes,
Eva



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-4-2006 19:44:09

Proficiat!!!

Zo tof om je uitgebreid verslag te lezen... Ik droom al helemaal weg!

Geniet nog van je wittebroodsweken!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:03:11

Zo leuk,
nu nog 16 dagen wachten en het is aan ons.
Veel geluk samen.
Groetjes Ellen



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:29:06

Hoi,

Na het lezen van je verslag kan ik al niet wachten tot het onze beurt is, ik droom al helemaal weg! Ik zat echt heel geboeid je verslag te lezen!

Geniet van de huwelijksreis en het allerbeste in jullie verdere leven!

Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik6-4-2006 9:13:53

Hallo Ine,

Om te beginnen proficiat met jullie huwelijk.

Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben, en dat zijn nog 184 dagen. Na het lezen van je verslag kreeg ik kriebels in mijn buik.

Veel plezier op jullie huwelijksreis.

Tiziana
07-10-2006



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 9:29:28

Ine,

Proficiat !!!!
Je voelt gewoon het geluk van die dag bij jou en je ventje enkel door je verslag te lezen.

Ik hoop echt dat 09.09.06 bij ons even mooi zal worden.

Geniet samen volop in Amerika.

Groetjes
Ann-Sophie



Elke
25-3-2006
 Meld misbruik6-4-2006 14:12:27

Dikke proficiat!!
Zijn ook op 25 maart getrouwd en we hebben er ook zo van genoten! We hebben geluk gehad met het weer hé!

Groetjes
Elke



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 20:25:47

Ine, wat een mooi verslag, echt ontroerend gewoon vind ik.
Fijn dat jullie ervan genoten hebben en dat alles naar wens was!
Veel plezier en geluk op jullie huwelijksreis.
Groetjes Mireille
01.09.2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...