Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen voor de gasten

  5-4-2006 11:51:30
hallo allemaal,

Ik wou graag eens weten wat jullie zoal geven als bedankingen aan de gasten van het avondfeest, ik weet namelijk wel veel leuke dingen maar die zijn allemaal zooo duur hé. En 't kost toh allemaal al mee dan genoeg!!! 'K zou graag hebben dat het iets origineels is of iets met een verhaal achter of zo. Laat me ook weten waar je zoies kan vinden.

ALvast allemaal veel succes toegewenst en bedankt voor de moeite,

groetjes,

Leen, 26 augustus 2006 te Brugge
leen.vandencruyce@skynet.be

Leen
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1320


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik5-4-2006 11:55:28

wij geven die avond zelf niets ..

achter sturen we iedereen een foto op met daarop een bedankingswoordje

Mieke
13/05/06



Erika
24-6-2006
 Meld misbruik5-4-2006 11:57:29

Hallo
Wij geven iets heel eenvoudig, maar toch leuk (vinden wij toch). Wij vonden ook alles zooo duur en zijn op zoek gegaan naar iets gekoop. Het resultaat: wij hebben bij Casa kaarsjes gekocht en bij AVA suikerbonen in de vorm van hartjes. Ook hebben we snoepzakjes gekocht. Daar passen de kaarsjes mooi. En dit vullen we dan verder op met suikerbonen.
Nog veel succes!
Erika



Veerle
27-5-2006
 Meld misbruik5-4-2006 11:59:40

Wij geven een doosje met daarin een bloempotje met een zaadje van een vergeet-mij-nietje. Op het doosje komt de vermelding 'Vergeet ons niet! Veerle en Thomas 27 mei 2006' Je moet eens kijken op www.geluk.com , daar doe je heel wat ideetjes op. We geven dit kadootje aan de mensen op het avondfeest, dan hebben we nadien niet meer het geloop voor bedankingskaartjes (qua kostprijs zal het evenredig zijn)

veel succes gewenst

Veerle



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik5-4-2006 12:08:54

Dag Leen

Wij hebben op de avond zelf een ovenwant gegeven, met daarop ons logo'tje gedrukt en de tekst: "een warmhoudende gedachte aan 09-09-2005"

Achteraf hebben we nog een bedanking opgestuurd: een DVD met een kleine montage van de dag (de uitnodiging was het doosje van de DVD)

Groetjes
Vanessa
09/09/05



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik5-4-2006 12:13:53

Wij dachten eerst ook geen bedankjes te geven, want, waar stopt het he?
Maar, dan zag ik in het krantje van de Wibra vierkante kaarsjes staan, met een hartje op, in verschillende kleuren. Het waren er 5 voor 1€. Dus dan zijn we (lees ik ;-) aan de slag gegaan. Ik heb er dan een kaartje aangehangen met daarop "We dragen je een warm hart toe" en de achterkant "Fijn dat je erbij was"

Ik vind het resultaat wel mooi, en helemaal niet duur.
Het gebaar telt, toch?

groetjes
Katrien



Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik5-4-2006 12:17:13

Wij geven aan de gasten van de receptie een zakje met rozenprint met daarin zeevruchten. Voor de gasten van het avondfeest geven wij aan de heren een flesje met een cocktail (we hebben een cocktailbar) en voor de dames een flesje met badschuim. Wij hebben dit alles gekocht bij van Remoortel (spijtiggenoeg niet toegankelijk voor particulieren)

Groeten
Nath



Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik5-4-2006 17:10:28

Goh, wat vreemd, bij ons is zoiets echt helemaal niet de gewoonte... Voor mijn "wij-trouwen-forum-tijd" had ik nog nooit van 'bedankjes' gehoord ;) Nee echt, ik denk dat wij een doodgewoon fotootje bezorgen aan onze gasten als bedanking, de avond zelf afgeven of nadien opsturen... Vinden jullie dit raar?? Ik word al ongerust...

groetjes,
birgit



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik5-4-2006 19:34:18

Oef, Birgit, ik ben niet de enige die dat hele bedankjes-gedoe niet kende... Ik ben ooit eens naar een feest geweest waar we een roos hebben meegekregen, maar da's de enige keer dat ik zoiets meemaakte. Meestal krijgen we achteraf een mooie foto in de bus ter bedanking...



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:08:49

Hallo Leen
Wij trouwen rond pasen en geven paaseitjes in een glazen kubusje
Groeten Ellen



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:19:28

Aan Birgit,

Wij houden het ook bij een foto hoor, die we de dag zelf aan de mensen meegeven! Waar stopt het anders nog? Je kan het zo duur maken gelijk je wilt e!

Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:29:42

heykes,

wij geven hartvormige doosjes gevuld met rode hartjes en witte rijstkorrels. gekocht in den ava

grtjs
Heidi



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-4-2006 14:38:53

hoi hoi

Wij geven ook een foto. De fotograaf zal 's avonds nog de foto's brengen, da's leuk vind ik, heeft iedereen meteen een aandenken aan die dag !

groetjes

Lien
26/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...