Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

helpen met dagindeling

5-4-2006 9:33:10
Hallo allemaal,

Wij zitten vast met onze dagindeling. joery is van oud-turnhout en ik van st truiden.
we trouwen in st truiden voor de wet en de kerk. wij zouden graag rond 13.30 trouwen voor de wet en rond 14.30 voor de kerk.
maar nu komt het: ons feest is in schilde. ongeveer een dik uur rijden van st truiden. we trouwen dan nog eens op vrijdag 22.12.2006, dus zouden we graag starten met het aperitief om 20h.

is dit in orde volgens jullie of wat denken jullie hiervan want wij hebben het er ongelooflijk moeilijk mee!

groetjes Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 396

K
9-9-2006
 Meld misbruik5-4-2006 11:31:46

Ga je na de kerk ook nog een receptie doen of moet je ook nog foto's trekken tussen de kerk en het avondfeest?

Ik denk dat je je zeker geen zorgen moet maken.

Ook voor ons ziet er de dagindeling want anders uit dan normaal. Wij zijn beiden afkomstig van Noord-Limburg maar wonen nu in Oud-Heverlee (bij Leuven). Wij gaan de nacht voor de trouw ieder bij onze ouders in Limburg slapen. Daar laat ik ook mijn haren en make-up doen. Daarna rijden we ieder apart naar Oud-Heverlee (ik iets eerder als hem zodat ik mij daar nog kan omkleden en ik klaar ben als hij aanbelt) om dan om half 11 voor de wet te trouwen. Daarna gaan we iets drinken met naaste familie. In de namiddag hebben we dan tijd voor een fotoreportage en we gaan dan misschien nog iets tofs met vrienden of naaste familie doen. Om 18.00u doen we zelf een alternatieve viering in Neeroeteren (terug Limburg) omdat we niet voor de kerk trouwen. Dat is in dezelfde zaal als het avondfeest. En om 19.00u beginnen we met de aperitief van het avondfeest.

Bij ons dus ook een heel gedoe en behoorlijk wat heen en weer gerijd maar dat zal allemaal wel goed komen.

groetjes,

marjolijn

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 20:34:41

Hallo Karen,

volgens mij kan dat net hoor en moet je je geen zorgen maken.
Als je dus rond 17.00 uur ofzo in schilde bent heb je nog genoeg tijd voor het 20.00 uur is. Kun je nog foto's maken of had je dat al eerder in de planning?

Gr Mireille
01.09.2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...