Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

  5-4-2006 8:50:03
Hallo Als ik het hier allemaal lees zit ik toch een beetje met de handen in elkaar.
Wij trouwen enkel voor de wet om 11u, nadien gaan we samen met diegene die er zijn gezellig iets gaan eten in ons favoriet bistrootje maar daarna gaan we met de fotograaf op pad. En om 17u30 begint ons receptie.
Wat doen we tussen 15u en 17u? Twee uur waar we niets gepland hebben, help...

Of komen we dan nog effe over huis en gaan we dan gezellig in caravaan naar de zaal (zo'n 10km van ons huisje verwijderd)...
Ik weet het op den duur niet meer.

Ann
20/5/2006

Ann
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 546


kenn
29-7-2006
 Meld misbruik5-4-2006 9:09:56

hej

hebben jullie 2 recepties ( nog 1 voor het avondfeest)? Bij ons begint de eerste receptie om 16.00 dan is de dag al wa beter gevuld. En anders kan je misschien een kleine wandeling gaan maken in de buurt ( een niet al te sluikerige). Efkes een moment van rust, de rest zal al hectisch genoeg zijn.

groetjes
kenne



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik5-4-2006 9:18:17

Van een luxeprobleem gesproken..

De meeste mensen moeten vliegen en springen om op tijd in de zaal te raken.
Ga gewoon naar huis, je nog wat gaan opfrissen, nog wat rusten, of wat langer foto's gaan nemen,...



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-4-2006 9:24:53

Hey Ann,

wij hebben hetzelfde probleem... Alleen is het gat voor ons nog groter want wij hebben geen receptie en het avondfeest begint pas om 19.30 u. Ik denk dat wij gewoon op ons gemak met de fotograaf op stap gaan. Ondertussen kan de suite een uurtje met de bootjes varen of een geleide wandeling doen, daar zijn we nog niet uit. Nadien gaan wij ons thuis opfrissen, maar wat onze genodigden moeten doen tot het avondfeest weten we ook niet. Ik hoop dat ze allemaal volwassen genoeg zijn om op eigen kracht iets te gaan doen... Ideetjes zijn dus welkom!

Lieve



K
9-9-2006
 Meld misbruik5-4-2006 11:35:38

Hallo,

Je kan misschien nog iets tofs gaan doen met de naaste familie of met hele goede vrienden. Zoals bv. bowlingen of zo. Wij gaan zoiets doen.

groetjes,

marjolijn



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik5-4-2006 12:12:18

Bowlen met je trouwkleed aan?? hihi, daar gaat volk naar komen kijken



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 16:00:30

Amai, bij ons zal het holderdebolderen zijn.
Om 14u30 burgerlijk huwelijk. 15u kerkelijk huwelijk (liggen op 100m van elkaar - en in gemeentehuis zeiden ze dat het toch maar 15' duurt, klopt dit,).
16u30 aanvang receptie (voor receptie- en dinergasten), 18u30 worden de avondgasten aan tafel gevraagd.
Maar zo ben ik er snel vanaf en moet ik niet al te vroeg uit bed vallen. 's Morgens heb ik dan uitgebreid de tijd om me klaar te maken en mijn ventje heeft met de wagen nog een rit van een goed uur te doen dus...



K
9-9-2006
 Meld misbruik5-4-2006 16:11:30

Ja, inderdaad, is toch tof ;-)

We zouden nog liever gaan paintballen of gaan quad rijden of zo maar dat is zeker niet te doen met mijn trouwkleed aan ;-)

Allé, ik wil gewoon iets tofs doen. Voor mij is al die chichi niet zo nodig. Dus ik zie dit volledig zitten.

Bovendien zal je op die dag wel door meer mensen bekeken worden (bij fotoreportage en dergelijke).

groetjes,

marjolijn



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:10:17

Hoi,

Ga ng even naar jullie huisje. Zo kan je ng even op adem komen! Je wat verfrissen, je make-up checken,...! Bij ons zal het allemaal rush rush worden! Om 10u30 voor de wet trouwen in Oostende dan naar mijn ouderlijk huis in Beernem, familiefot's nemen, hapje eten, om 13u30 komt de ceremoniemeester, 14u30 kerkelijk huwelijk in Beernem en dan moeten we 30 km rijden nr de feestzaal in oostrozebeke en worden we daar tss 16u30 en 17u verwacht want om 17u begint de recptie al,pff als ik het zo allemaal lees...!

Debra
11/08/06



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:51:44

BEDANKT VOOR DE TIPS.

Bowlen zie ik zo niet zitten met mijn lange rok....

Het zal een rustig moment thuis worden denk ik of gewoon rustig fotos nemen en zien wat het wordt.

Ann



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 7:43:59

Hey,

ik wil nog even reageren op dat bowlen... Bij ons is dat een vast onderdeel van het avond'feest'. We gaan eerst in het Bowlingpaleis (in Sint-Niklaas) eten met onze gasten, rond 22 u twee spelletjes bowlen en nadien het dansfeest... Ook ik heb een heel lang kleed, maar ik denk dat wel grappig zal zijn en er zal altijd wel iemand zijn die mijn rok opzij wil houden of zo ;-) Wij zien het alvast helemaal zitten!

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...