Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dromen

5-4-2006 8:40:10
hey,
nog 5 weekjes te gaan en de grote dag is bij ons aangebroken. heb eigenlijk geen zenuwen, want zo goed als alles is geregeld;

Doch vanacht had ik gedroomd:
mijn vriend stond aan de bloemenwinkel te wachten met het bruidsboeket; de bus kwam eraan (die zat al bijna vol) en dan reden ze naar mij ... dit was stuk 1.

dan was het bij mij ma thuis te doen ... ik moest mjin kleed aandoen, en ik was afgevallen!!(super, speel al bijna 2 weken konijn en der is nog neits af ...)
maar ik was mijn beha zonder bandjes vergeten in mijn eigen huisje .. vergeten naar kapper te gaan ... sportbeha onder kleed was helemaal geen zicht, maar toch maar vertrokken... geen tijd om die nog te gaan halen ..

meer kan ik me niet meer herinneren .. 't was in ieder geval niet zo heel positief .. Mja .. dromen éh .. 'k geloof ze toch niet hoor!

Mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 367

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik5-4-2006 8:44:09

bij mij is het nog 45 dagen te gaan en elke nacht lig ik wel te tobben over vanalles en nog wat.
Dromen heb ik nog niet gehad, maar ja als je wakker blijft liggen tot laat in de nacht...

Maar ja voorhuwelijkse stress noemen ze dat.

Alles is bijna in orde, en toch ... is het wel zo?????

Veel stressy momenten gewenst aan alle toekomstige bruidjes...

Ann
20/5/2006

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik5-4-2006 9:02:38

Hey Hey,

Wij trouwen de week voor jou, en ik heb al maanden last van nachtmerries over de trouw. Ofwel heb ik mijn kleed vergeten af te halen, ofwel heb ik een verkeerd kleed mee gekregen vol met gaten, of het past me aan geen kanten meer... Onze ceremoniebus was plots helemaal verouderd en vol met roest, en met open dak, en al de mensen die erop zaten waren zwart van de rook... De ringen vergeten op te halen, misboekjes vergeten ... ik heb wellicht al alles gedroomd die kan fout lopen. Nie normaal.
Ik denk dat da komt dat we er teveel mee bezig zijn, maar er komt toch veel denkwerk in ook he.

Groetjes,
Tilly
6 mei

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik5-4-2006 9:39:03

Ken je dat liedje: dromen zijn bedrog...

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik5-4-2006 12:19:42

Ik trouw op 06/05/06 dus nog iets meer dan 4 weken.

En ik heb nu zo goed als elke dag last van een uurtje stress.

Heel stom hoor, maar er komen dan gewoon kriebels in de buik op, ik weet een uur met mezelf geen blijf en dan gaat het weer over.

Als de dag er maar snel is!

Lindsay
06/05/06

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 15:56:52

Ik trouw pas half augustus en ben al één brok stress. Vannacht rond halfvijf wakker geworden en beginnen tobben of we wel de juiste zaal gekozen hebben. Of het wel lekker zal zijn en of de service wel goed zal zijn ...
Dan nog getobt over de prijs van m'n kleed. Ben m'n portemonnee serieus te buiten gegaan, maar het kleed was zo mooi en ons mama was zo aan het huilen van geluk dat ik me heb laten overtuigen om toch die superdure jurk te kiezen.
Goh, en dan de twijfels of wel of niet met een ceremoniemeester te werken en hoe moeten de bloemen eruitzien (rond wel thema).
Bestaan er geen zelfhulpgroepen voor brides to be?

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:05:10

Hoi,

Als er zo'n zelfhulpgroepen bestaan dan sluit ik mij er toch bij aan hoor :-) Ik trouw 11/08/06 en heb al maanden nachtmerries, niet elke nacht hoor maar toch geregeld. Eens droomde ik dat ze het verkeerde kleed hadden besteld! Het was in een soort bruin (net gelijk er iemand koffie op iets wit heeft laten vallen), ook eens dat ik vergeten was van naar de kapper te gaan. Ook eens de wegwerptoestelletjes vergeten kopen en dan samen met mijn papa in mijn trouwjurk naar de GB en onlangs droomde ik datik om bruidslingerie moest en mijn ventje was mee. Die vrouw van de winkel dwong mij om een string aan te doen, wat bleek je kon alles door mijn jurk zien en die verkoopster zei dat het mooi was en dat dat nu de mode is. En ng veel van die zaken!

Blij dat ik niet de enige ben!

Debra
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...