Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De zenuwen komen op !!!

  8-3-2011 21:58:21
Hey bruidjes

Bij ons nu nog 65 dagen op de teller en de zenuwen beginnen echt wel te komen. Misboekjes moeten nog in elkaar worden gestoken, ringen moeten nog gekozen worden, bloemist moet nog geregeld worden, fotograaf en feestzaal moeten nog besproken worden (liggen al wel vast maar de afspraken moeten nog gemaakt worden), beertjes voor de trouwringen moet nog gekocht worden (en de winkel waar ze besteld zijn laat ook maar op zich wachten) ...

Ik zal toch blij zijn dat onze dag er is maar het is op een vrijdag den 13de he !!! Ik hoop maar dat er niks misloopt en dat het onze geluksdag wordt in plaats een ongeluksdag!

Groetjes !!!

Els
13-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1194


Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 7:26:47

Eeey Els,


Wij trouwen op dezelfde dag Komaan meid, dat lukt wel, het is beetje zoals iedereen de laatste maanden stress, dingen die je niet bepaald op voorhand kunt doen, zoals wachten op je jurk, wachten op datum proefkapsel, enz ...

Wij moeten nog ook heel en ander doen !



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 8:29:33

Hey Els,

wij trouwen ook op dezelfde dag. Dat lukt echt wel! Hier moet ook nog samengezeten worden met fotograaf en feestzaal en we hebben ook nog genoeg andere zaken te doen... Zoals Aurelie zegt dat lukt wel. En vrijdag de 13de gaat alleen maar geluk brengen ;-)

groetjes



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-3-2011 9:58:11

Vrijdag de 13de is bijgeloof..
Vergeet die dag niet mee te doen met de lotto eh, misschien winnen jullie die dag wel 2 keer het groot lot


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...