Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

  8-3-2011 19:26:28
hallo

ik ben op van de zenuwen en de stress heb nog 58 dagen te gaan en niks ga nog vooruit, we werken bijna voor alles met vrienden en goede kennisen en die draaien je echt in de zak nie normaal als je belt voor iets dan is het van de tijd komt nog ja als het zo ver is zeker ik sta echt te koken van woede en ongerustheid da niks ga klaar zijn.

pfffffffffff

julie
6-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1157


Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik8-3-2011 19:43:52

Oei, dat is niet leuk. Best begrijpelijk dat je r nu toch graag wat schot in ziet komen als je maar twee maandjes meer te gaan hebt. Dat moeten die vrienden/kenissen toch ook begrijpen.
Wat moeten zij precies allemaal nog zien in orde te krijgen in die tijd?

Groetjes,
Celesta



karen
31-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 22:48:43

Oh jee , dat is niet plezant! Maar t klinkt herkenbaar. ik heb ook de indruk dat afspraken met vrienden maken moeilijk is. Beloven doen ze maar half, uitvoeren ook. Zeg dan gewoon nee eh! Veel moed meisje! En pik er enkelen uit die je volop steunen. Anders is het jammer genoeg verloren energie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...