Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 dagen getrouwd!

  4-4-2006 22:49:30
hallo iedereen!

Jaja dit gedeelte zit erop voor mij! Ik vond het altijd leuk om op deze site het verloop van de dag te lezen en ben blij dat ik dit nu eens mag neertypen. Ik was niet zenuwachtig op de dag zelf maar de dag en zeker de avond ervoor wel. Ik had ervoor gekozen om hier alleen op ons appartementje te blijven (en dan beginnen de zenuwen te komen natuurlijk...), mijn man ging bij zijn ouders slapen.
's Anderendaags om 7 uur opgestaan, om 8 uur zat ik gezellig bij de kapper en om 10 uur was de visagiste hier samen met de fotograaf en deel van mijn familie. Om 11 uur is de limo toegekomen met mijn ventje erin! Toen we elkaar zagen zijn de traantjes even beginnen opwellen! Om 12 uur voor de wet getrouwd, daarna lunch en foto's met de familie en om 14u30 de kerk! Na de misviering met de limo richting SMAK in Gent (was ietjes te koud voor mij om buiten foto's te nemen, maar ik ben nu eenmaal een koulijke!) Om 18 uur zijn we in de feestzaal toegekomen (de Loozen Boer, aanrader!!!) en om 18u30 zijn de eerste gasten toegekomen. De DJ was goed (Partysound) en de ambiance zat erin van de eerste tot de laatste noot. Om 6 uur (nieuwe tijd) waren we terug thuis mijn ventje is een lekker ontbijtje gaan halen. Het duurde nog even eer we van de emoties bekomen waren en ik vond het zo spijtig dat de dag voorbij was...
Genieten gaan jullie sowieso doen, maar er komen die dag zoveel dingen op je af waar je niet even rustig kan van bekomen, dat er soms even iets ontgaat. Daaromben ik blij dat mijn zus en schoonbroer gefilmd hebben. Binnekort kunnen we de DVD eens op pauze zetten en nog eens heerlijk nagenieten!!
Nog even dit bedankt aan iedereen op de site voor de vele tips! Ik ga af en toe zeker nog eens komen piepen!

Groetjes en voor iedere bruid een net zo mooie dag gewenst!!!
Elke

Elke
25-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1013


Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik4-4-2006 23:41:30

Hey Elke! Bedankt voor je mooie verslagje. Het doet mij altijd iets om zoiets te lezen. Ons huwelijk is pas in september volgend jaar, en onze feest gaat ook door in de loozen boer. Welke zaal hadden jullie? Naar wat ik er al van gehoord heb is het eten gewoon fantastisch. Hoe waren jullie ervaringen?

Groetjes,

Veerle
29/09/2007



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-4-2006 7:36:43

Hey Elke,

een dikke proficiat meid. Inderdaad, zo'n verslagje lezen is altijd leuk. Het doet ons dromen van onze dag...

Wij zijn voor de foto's van de uitnodiging ook in het SMAK gaan rondlopen. Mooie locatie, en ik denk dat jullie in je trouwkledij nog veel mooiere foto's zullen hebben!

Geniet maar van je nieuwbakken ventje!

Lieve



sofie
22-7-2006
 Meld misbruik5-4-2006 8:44:38

dag Elke,

Leuk om te lezen hoe je van je trouwdag hebt genoten!

Groetjes,
Sofie
22-07-2006



Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik5-4-2006 9:04:54

Elke,

Proficiat met jullie huwelijk!!

Groetjes,
Tilly
6 mei



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik5-4-2006 9:21:07

Elke, proficiat met je huwelijk!!
Vraagje: heeft Farah Love een website? Ik vond zo niet direct iets op 't net...



Elke
25-3-2006
 Meld misbruik5-4-2006 11:01:57

Caroline, Farah Love heeft geen website. En best altijd een afspraak maken als je eens wil gaan passen.
Veerle, De Lozen Boer is gewoon af! Het eten is lekker, zeer verfijnd en er is meer dan genoeg! Het kader is fantastisch en zo'n bediening heb ik nog nooit meegemaakt. En ik ben al naar een twintigtal trouwfeesten geweest hoor! Het is misschien duurder alhoewel ik de prijzen in vergelijking met andere feestzalen best nog ok vond...
groetjes!
Elke




Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 20:54:53

Elke,

Proficiat met jullie huwelijk. Lees dat graag hoe mensen van hun dag hebben genoten, ik droom er altijd bij weg! Geniet nog van jullie witte broodsweken en mss tot hoors opt forum!

Ik wens je alvast het allerbeste toe in je verder leven!

Debra
11/08/06



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik5-4-2006 21:23:59

hey elke!

dikke proficiat én geniet van je leven als getrouwde vrouw :-)

grtjs
Heidi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...