Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart ???

  8-3-2011 14:09:43
Hey iedereen,

Met nog 108 daagjes op de teller, denk ik dat het misschien tijd wordt om op zoek te gaan naar de prefecte taart ??
We konden deze wel bij de feestzaal nemen, maar was ze uitermate duur, vondt ik en het was ook niet verplicht ze te nemen, dus denk ik dat ze het ook ergens anders laten maken.

Maar weet iemand in de regio Houthalen ofzo waar ik onze bruidstaart kan laten maken ??

Groetjes



Lynn
25-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1250


Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik8-3-2011 15:13:43

kijk eens op het forum van de taartenfee (en haar elfjes)



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik8-3-2011 15:20:31

Normaal gezien kan elke warme bakker wel zoiets maken.. De één al iets beter als de andere natuurlijk!

Wij gaan onze taart bestellen bij 't Haegske in Dilsen-Stokkem, die zijn niet duur en leveren mooi en lekker werk!



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-3-2011 17:33:34

Wij hebben ook iemand gevonden via de site van de taartenfee en het scheelt echt wel veel!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...