Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine prulletjes zorgen voor grote stress!

  8-3-2011 10:54:30
Hallo medebruidjes en gommetjes,

Met een beangstige "31 dagen" op de teller begint mijn hartritme te vernellen en de stress toe te slaan!
We hebben het gevoel dat er nog zoveel prulletjes moeten gebeuren (tekst in gastenboek, bloemen bestellen voor de tafels, bedankjes ouders en getuigen, taarttopper, speech voorbereiden, ...).

Via deze weg willen we nagaan of jullie ons misschien zelfs kunnen helpen:

- wij zoeken nog een originele tweedehandse (en dus goedkope) taarttopper- hebben jullie die van jullie nog? Willen jullie deze
wel doorverkopen?
- nog op zoek naar een enveloppendoos - trouwlint - wit of beige lint om de wagens mee te versieren

Is er iemand hier die ons verder kan helpen met één of meerdere van deze dingen, dan zou het leuk zijn als je hier een berichtje achterlaat of me contacteert via: juf.sanne@hotmail.com

Alvast bedankt!

Sanne en Tim (9/4/2011)


Sanne
9-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1641


kat
9-4-2011
 Meld misbruik8-3-2011 11:02:01

Whaa ook bij ons nog maar 31 dagen en de kriebels nemen toe! Er moet nog heel veel gebeuren: materiaal bestellen, linten, bloemen, versiering zaal, lingerie, sjaaltje, juwelen,.. maar ach, we werken het best met wat stress :)

Met de taarttopper kan ik niet helpen, wij krijgen een heel bijzondere cupcake bovenop onze prachtige taart!

Onze enveloppendoos bestaat uit 2 dozen bij Ava (geen gekochte, maar vrij mee te nemen :) schoendoosgrootte ongeveer), ingepakt in een rood/oranje gestreept inpakpapiertje van bij de hema



marijke
9-7-2012
 Meld misbruik8-3-2011 11:16:34

hey Sanne,

Witte linten kan je volgens mij wel vindne in stoffenwinkels, Veritas, Ava...

Met taarttoppers ben ik momenteel nog niet bezig, maar als je ergens iets mooi vindt, mag je het zeker op het forum laten weten. Ik zouook wel graag een unieke taarttopper willen...!



Julie
16-4-2011
 Meld misbruik8-3-2011 11:17:53

Hey Sanne,

Bij mij nog 38 dagen, maar deze nacht heel slecht geslapen. :-)
Was maar heel de tijd aan al die prulletjes aan het denken!

Ik heb vandaag net lint en tulle gekocht voor de auto's te versieren, heb het online besteld. Zou binnen 2 dagen al geleverd zijn.

www.trouwartikelen.nl

Onze enveloppendoos heb ik nog niet besteld, aangezien ze wat duur is. ik heb er wel een hele mooie gezien. Waarschijnlijk koop ik ze wel omdat ik daar nadien alles in zou bewaren, dan is het wel nog nuttig en leuk.

http://www.annemerlijn.com/webshop/index.php?cPath=44_56&sort=2a&page=2


Een taarttopper weet ik niet, wij hebben zelf geen bruidstaart, we gaan een groot dessertenbuffet hebben, maar geen taart. Mijn vriend wil niet dat ze met servetten gaan draaien als die binnen komt. :-)
Hij wil alles net iets anders.

Met de rest van de voorbereidingen die je noemt ben ik ook volop bezig! Pff...

Wij moeten zelfs onze geloften aan elkaar nog schrijven...stress :-)

Maar we moeten er ook van genieten, deze periode is zo voorbij en we krijgen die niet terug. :-)

Nog veel plezier en succes!

Liefs, Julie





Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik8-3-2011 11:38:31

Wij gaan onze enveloppedoos bestellen bij tutje & kiki, mooi, solide en nadien nog te gebruiken!

Groetjes en veel plezier!



Sanne
9-4-2011
 Meld misbruik8-3-2011 20:24:18

We hebben vandaag een enveloppendoos in elkaar geknutseld :-) Jeeej!
*kan weer een lijn op de to-do-list doorstrepen*


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...