TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peggy
18-6-2011
|
7-3-2011 22:04:07
ikzelf heb geen boeket, ik denk dat ik het meteen beu zou zijn om dat heel de tijd vast te houden. Maar als je echt een boeket wil, zou ik nemen wat je zélf mooi vind... ik weet niet welke stijl je kleed is, maar als het daar bij past , zou ik niet twijfelen.
PS jij trouwt hé, niet je mama 
|
|
Lien
20-5-2011
|
7-3-2011 22:32:27
Hallo,
Ik vind het wel zeer mooi. Het bruidsboeket en de corsages zijn heel origineel maar ik neem wel echte bloemen.
Het gastenboek zou ik wel overwegen van te kopen. Het is mooi en je kan de buitenkant aanpassen met kleuren. Dit was hetgeen wat ik zocht.
De enveloppe doos vind ik ook prachtig maar ik vind het wel wat duur. Ik stik ook zelf en misschien maak ik wel zo iets in deze stijl.
Thx voor de tip.
|
|
dagmar
8-7-2011
|
7-3-2011 23:11:45
ik heb mijn bloemen bij houten roosjes besteld
daar heb je echt bijna alle kleuren in en ze zijn net echt
ik ben super tevreden
|
|
vanessa
2-7-2011
|
8-3-2011 8:25:53
Gewoon doen wat je zelf het mooist vindt.
Als het bij jullie stijl past, zou ik het doen.
Ik neem ook wel echte bloemen. Ik vind dat altijd toch nog net iets mooier.
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
8-3-2011 8:43:07
Zelf heb ik liever echte bloemen, hoewel ik het boeket echt heel mooi vind. Nadeel met echte bloemen is dat dat niet altijd eenvoudig is om te bewaren. Je kan dit wel laten drogen, maar toch valt er dan af en toe iets af, raakt het helemaal bestoft... Dit boeket kan je voor altijd mooi bewaren als herinnering.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
8-3-2011 10:37:28
Oh supermooi!
U mama haar mening is belangrijk, maar de jouwe is belangrijker!
Het positieve eraan is dat je je boeket eigenlijk altijd kan houden!
Mijn moeder had ook geen echt boeket (dat was mode in dienen tijd!), haar boeket ligt nog altijd op de kast... superromantisch eigenlijk!
Ik weet niet wat ik ga doen... ik zie supergraag bloemen, dus zou het echt willen, maar als je het laat drogen, dan is dat niet meer hét boeket dat je had...
Daarbij vriesdrogen is immens duur!
|
|
Julie
16-4-2011
|
8-3-2011 11:05:22
Ja, het is een moeilijke beslissing. Ik had echt gedacht ik ga voor echts, nooit is het in mij opgekomen om iets anders te nemen. Dan kwam ik plots dit tegen.
Ik ben al naar enkele bloemenwinkels geweest, maar niets vind ik echt mooi.
Als het dan helemaal wit moet zijn, vind ik het ook heel sober. Dit is ook helemaal wit maar heeft iets meer.
En inderdaad dit kan je altijd houden...maar :-) bij ons is het normaal de traditie. op het einde van de avond het boeketje weg te gooien. Naar de vrijgezellen meisjes, wie het dan vangt zal de volgende zijn...:-)
Zo heb ik deze zomer het boeketje van mijn beste vriendin gevangen, en idd het heeft geluk gebracht :-)
Nu dit boeket zou ik dus echt niet willen weggooien he!
Wat dan?
Groetjes!
Julie
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|