Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

4-4-2006 16:09:54
Hey bruidjes! Onlangs was er een topic over de ceremoniemeester. Nu wilde ik graag weten, wat doet jullie ceremoniemmester allemaal en welke prijs vraagt hij daarvoor...
Kwestie van de verschillende prijzen een beetje beter te kunnen vergelijken.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Els
09/09/2006

Els
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1100

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-4-2006 19:38:25

Dag Els

Onze ceremoniemeester vraagt 110 €.

Hij is al eens op gesprek geweest (3 uur) en de dag zelf zal hij 4 uur ter onzer beschikking staan.

Groetjes

Vicky
09.09.06

davine
31-3-2006
 Meld misbruik4-4-2006 22:10:20

Voor onze ceremoniemeester betaalden we 140 euro. Hij was 4 uur bij ons. Hij zorgt voor de ringen, zorgt dat de suite in juiste volgorde loopt. Houd het trouwboekje bij na de wet,...

Een aanrader.

groetjes Davine

Elke
25-3-2006
 Meld misbruik4-4-2006 22:54:18

Onze ceremoniemeester vroeg 125 euro voor 3 uur en elk bijkomend uur 25 euro erbij! Ga eens kijken op the weddingplanner. Joris is echt top! Bij ons zorgde hij niet enkel voor het ceremoniele gedeelte (gemeentehuis en kerk) maar hier thuis zorgde hij ook voor de bediening van de broodjes en drank.. Hij heeft onze dag echt perfect verzordg!

Groetjes
Elke
10 dagen getrouwd

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 2:14:17

Hoi Els,

Onze ceremoniemeester kost slechts 50 euro (ja, ik verschoot ook van die lage prijs)Hij voorziet de rode loper, boompjes aan de kerk, witte duifjes en zorgt voor het goede verloop van de dag (wie zit na wie en zo) Dit moeten we wel betalen hé, maar de ceremoniemeester zijn aanwezigheid kost 50 euro. Verder zorgt hij ook voor de auto's en vanals we vragen hebben over iets, mogen we hem altijd bellen. Ik weet niet vanwaar je bent, maar wij zijn van Brugge en de ceremoniemeester is Patrick Schoonbaert moest dat nuttig zijn xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...