Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke lingerie dragen jullie op je trouwdag?

  4-4-2006 13:49:26
Hey Bruidjes,

Welke lingerie dragen jullie onder je bruidskleed?

En vooral, gaan jullie voor naturel panty's of panty's in de kleur van jullie trouwkleed? Ik geraak er maar niet uit...

Groetjes, Hedi

Heidi
5-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 965


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik4-4-2006 14:00:51

ik heb enkel een simpele beha gekocht zonder bandjes omdatdat nodig was voor onder het kleed; voor de rest draag ondergoed gelijk anders ..

MIeke
13/05/06



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik4-4-2006 14:01:00

Ik droeg een gemakkelijke slip, een push-up bh en kousen in de kleur van mijn kleed...
Groetjes,
Barbara - 4.11.2005



Eva
2-6-2006
 Meld misbruik4-4-2006 14:10:43

Hoi,

Ik draag een bh zonder bandjes (kleed is met blote schouders) en een stringske.

Ik ga waarschijnlijk geen panty's dragen.

Groetjes,
Eva



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik4-4-2006 16:53:04

Ik draag ook een hele eenvoudige BH met bandjes achter de nek. Mijn kleed heeft namelijk een haltertop en zo kan de BH aan de bandjes worden vastgemaakt.

En ik heb ook gekozen voor een gewone, makkelijke slip.

Ik heb er nog witte zelfophoudende panty's met een kanten boord bij gekocht.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-4-2006 18:50:53

Hey,

ik ben met mijn moeder gaan shoppen en we hebben een heel mooi ivoorkleurig setje gekocht. De bh is zonder bandjes maar met een beetje kant, en ik heb gekozen voor een string. Daarbij jartellen en huidkleurige kousen met een kanten band. Dat alles met het oog op uren na het feest ;-)

Ik zie het net als het uitpakken van een cadeautje: als het papiertje (de jurk) eraf gaat is het toch ook leuker als het een mooi cadeautje is?

Groetjes,
Lieve



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik4-4-2006 18:52:29

heykes naamgenoot :-)

ik heb voor de verandering een bustier gekocht mét sjartellen :p
't is nekeer iets anders en iets wat men ventje totaal niet verwacht

grtjs
Heidi



Heidi
5-5-2006
 Meld misbruik4-4-2006 19:32:09

Alvast bedankt voor jullie reacties..

Ik was van plan om een corsetje aan te doen met jarretelletjes en string...maar was hier nogal onzeker over...

Jullie hebben me alvast over de drempel getrokken!

Bedankt,

Groetjes,

Heidi



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-4-2006 19:34:10

Ik draag geen bh, en ook geen kousen. Enkel een slipke dus, iets dat toch redelijk gemakkelijk zit. Maar voorzie nog wel iets voor 's avonds...

Groetjes

Vicky
09.09.06



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik5-4-2006 9:44:36

Dag Heidi

ik heb lingerie aangedaan die vooral goed zat: de BH was eentje zonder bandjes, dus die heb 'k op voorhand wel eens aangedaan. mijn slip, was een shortje in de kant, wit, makkelijk en mooi.

En panty's...wij zijn in september getrouwd dus ik had een mooi bruin kleurtje, je kan van DIM nylonkousen kopen: Bronze effect, die geven het effect dat je benen gebruind zijn.
heel mooi, maar denk dat je die enkel in de zomermaanden kan kopen (in de Inno hebben ze die zeker)

'k zou zeker niet het kleur van je kleed nemen, zeker niet! brrr, dat kan niet mooi zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...