Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tiara/haarspeld

  3-4-2006 15:11:28
Hallo allemaal,
Ik zou op de dag van mijn huwelijk graag een opgestoken kapsel nemen. Past beter bij jurk (bustiertop).
Maar zelf steek ik al heel vaak mijn haar op en wil dus echt iets speciaals. Daarom ben ik op zoek naar een fijne soort van tiara/diadeem om mijn haar te versieren... Iemand een idee war ik iets dergelijks kan vinden. (Inno of zo?)
Bedankt alleszins!

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 868


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik3-4-2006 15:19:15

zou best wel kunnen dat je dat in inno vindt,
pareltjes enzo vind je zeker ook bij Veritas of van die klein boetiekwinkeltjes.

Ik heb heb bij veritas van die pareltejs gekocht met een spiraal om in het haar te steken; 7.5 euro voor 6.

Mieke
13/05/06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik3-4-2006 17:27:27

Bij het Bruidshuis in Merksem heb ik ook tiara's zien staan.

Anders moet je daar eens binnenspringen.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik3-4-2006 22:14:12

Katrien,

Op de website van Dressed by Jill kan je online accesoires bestellen en er staan veel tiara's op: www.jill.santu.com daar staan er echt heel veel op.

Groetjes Karine



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-4-2006 7:58:18

Hey,

kan je kapster niet op zoek gaan naar accessoires? Zij weet waarschijnlijk beter waar ze moet gaan zoeken... De mijne doet het alvast voor mijn bruidskapsel, maar ik ga daar dan ook al jaren... Of doe je het deze keer ook zelf?

Groetjes,
Lieve



Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik4-4-2006 8:15:05

Hallo Katrien,

Ik heb ook een tiara gekocht. De mijne komt uit een Linea Raffaelli winkel Linx. Ik heb hem wel uit de collectie van vorig jaar al gekocht. Mijn kleed komt van bij Maxim's in Aarschot en bij het passen vorige week zag ik daar een 15-tal verschillende tiara's liggen. In alle soorten en groottes, als schuiver of als diadeem. Echt wel heel mooie stukken tussen, zeker de moeite om is te gaan kijken!

Groetjes
Sofie



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik4-4-2006 9:32:25

Hoi,
Ik zou het niet zelf doen, maar heb nog geen kapper gevonden. Ik ben nog niet zo lang verhuisd en heb dus nog geen vaste kapper. Die moet ik dus ook nog zoeken...
Ga binnenkort eens de kappers in Denderleeuw/Liedekerke afschuimen. Iemand een tip?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...