Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek/receptieboek

  2-4-2006 19:39:49
Hallo
Wij hebben een gastenboek gekocht en nu weten we niet hoe we eraan moeten beginnen. We zouden graag een voorblad willen maken en aan de gasten duidelijk maken dat ze iets moeten noteren.
Hebben jullie een gedicht of een gedacht laat het ons weten
alvast bedankt

kristel
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2842


Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik3-4-2006 0:56:49

Wij weten ook niet hoe er aan te beginnen.
Alle tips zijn welkom
groetjes Ellen



Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik3-4-2006 11:57:11


Hallo,


Wij zitten ook met dit probleem.
Moest je ondertussen iets gevonden hebben, wil je het mij ook laten weten aub?

Thx en grtjs,

Kimberly



Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik3-4-2006 18:49:37

Hallo,

Ik weet niet of het een tip is maar voor mijn zus heb ik toen een tekening gemaakt uit een strip van cupido.
Voor mijn eigen trouwfeest doe ik hetzelfde. Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat ze iets moeten schrijven.

Groetjes
Hilde
27/05/2006



kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik3-4-2006 20:11:04

Wij gaan op het eerste blad gewoon onze namen en de datum zetten.
Bij het gastenboek zetten we een fotokadertje met een tekst. Bijvoorbeeld:
Schrijf je gedachten en wensen hier, dat doet ons veel plezier!
Ik zoek nog naar een andere tekst.
Katrien
10 juni 2006



Leen
26-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 11:56:15

hallo allemaal,

Wij heben juistgisteren ons gastenboek gaan halen bij AVa papierwaren, en hebben iets SUPER leuks gevonde mischien een ideetje voor één van jullie!!!
Ze verkopen daar namelijk stikkers allé sticers 't zijn vilte vormen die voozien zijn aan de achterkant van een plakschijfje. In de vorm van een bruidskleedje MET schoenen en MET boeket enz.. EN een herenkostuum MET schoenen en das enz... Héél leuk.

Wij hebben ze op een gemarmerd blad geplakt met onze namen en dtum en 't oogt heel schattig al zeg ik het zelf!!!

hopelijk zijn jullie er iets mee,

groetjes,

Leen, 26 augustus 2006 te Brugge
leen.vandencruyce@skynet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...