Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geluk kan niet op.

  26-2-2011 17:58:42
Ik zou graag even mijn vreugde willen delen. Alles begint stilaan vorm te krijgen. Deze voormiddag proefsessie gehad van kapsel en make-up door Hani, deze namiddag mijn kleedje nog eens gaan passen. Ben echt zeer tevreden, het is perfect, echt zoals ik in gedachten had. En het plaatje klopte volledig. Nu nog hopen dat onze laatste 4maanden snel om is want het begint toch stilaan te kriebelen.

groetjes

Anouk
8-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 960


Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik26-2-2011 19:11:05

super !



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik27-2-2011 1:10:53

Oh Anouk, wat leuk! :) Binnen 2 weken heb ik hetzelfde scenario: make-up en kapsel door Hani en in de namiddag mijn kleedje gaan passen. Ik kijk er al naar uit! Heb je toevallig foto's van je kapsel en make-up? :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...