Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapsel

1-4-2006 16:37:49
Dag bruidjes,

Omdat ik kort haar heb, zou ik toch graag nog iets in mijn haar willen doen op onze trouwdag. Nu ben ik gisteren bij de kapster geweest en ze had iets gevonden voor in mijn haar en da was zo een klein veertje met als weerskanten een steentje in en tis zo'n systeem dat je kan opentrekken en zo in de haren steekt zodat je alleen het steentje ziet. Twas heel mooi, maar tsteentje was eigenlijk nog iets te groot voor in mijn kort haar (en twas al het kleinste model dat ze gevonden had), tmoet iets zijn dat niet te neig opvalt natuurlijk. Nu zou ik naar een kleiner model willen zoeken, alleen weet ik niet waar ik dat zou kunnen vinden, misschien jullie een idee?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 423

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik1-4-2006 16:55:15

Ik heb zelf halflang haar en ga het laten opsteken. Ik wou er ook iets in dat zeker niet te opvallend is, omdat ik nogal van sober hou.

Ik heb bij Veritas kunststof pareltjes gevonden die bestaan uit 2 helften, en die je rond een lok kan dichtplooien en zo vast zitten in je haar. Omdat ze heel klein zijn, denk ik dat dit in een kort kapsel ook wel mooi is. Ik zou zeggen: probeer dit eens. Ze kosten ocharme 2,95 EUR. Dus als het toch moest tegenvallen, is het geen ramp.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...