Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmeisje van 12 jaar

  1-4-2006 13:55:48
Hoi iedereen,

Bij ons is mijn nichtje van 12 jaar (dan bijna 13) ons bruidsmeisje.
Aangezien het niet echt meer een kind is maar eerder een tiener kunnen we ze niet echt de zelfde dingen laten doen als bruidskindjes.
Maar ik weet niet goed hoe ik het echt moet aanpakken.
Zijn er nog die een al iets ouder bruidsmeisje hebben en wat laten jullie haar dan doen?


Jill
1-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 906


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik1-4-2006 14:54:58

zou ze al niet iets kunnen voorlezen in de mis of bij een andere viering als je geen mis doet?? ik denk het wel hoor!



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik1-4-2006 15:27:45

Ons oudste bruidsmeisje zal er 10 zijn. Ik ga haar zeker vragen om voor te lezen. Ik denk ook dat ik haar ga vragen om de ringen bij te houden en te komen brengen in kerk (haar zusjes zijn daar nogal klein voor en zij begrijpt ook van het hele gebeuren veel meer).

Ik ben ook eens door een tante gevraagd (toen ik een jaar of 12 was geloof ik) om te helpen bij het buitengaan van de kerk. Ik was apetrots: ik mocht de mand met geschenkjes voor de kindjes vasthouden. Da's misschien ook een idee.



barbara
27-5-2006
 Meld misbruik1-4-2006 18:09:41

Ons bruidsmeisje is 15,
mijn jongste nicht. Is een supermeid en heb een goede band met haar.
Zij gaat mee met de fotoreoportage in planckendael en helpt me met mijn kleed, kleed goed leggen, zorgen dat het niet vuil wordt en natuurlijk ook enkele foto's met haar.
ze leest ook een stuk voor in de kerk en bezorgt ons onze trowringen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...