Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Er komst eindelijk wat schot in de zaak...

  25-2-2011 18:10:52
Morgen wordt het een drukke dag.

Het begint al met de eerste pas van mijn trouwkleed. Ik ben er echt benieuwd naar want de laatste maanden begon ik wel heel hard te twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Daarna mogen we achter de uitnodigingen gaan. Natuurlijk zijn we daar ook heel benieuwd naar want het is ondertussen al een maand geleden dat we ze gezien hebben.

We moeten ook nog achter mijn ventje zijn hemd voor op de trouw. Hij wou ze nog niet kopen toen hij zijn kostuum bestelde omdat hij nog wat wou vermageren, maar met nu 2 maanden voor de trouw, mag hij er toch achter gaan vind ik :)

En 's avonds is het dan de verlovingscursus met de pastoor en andere trouwkoppels van de parochie. Geen idee wat ik daar moet van verwachten...

Vanaf dit weekend zal ik wel elke dag iets te doen hebben voor de trouw, ik denk maar aan misboekjes afdrukken, menu's afdrukken, achter gastenboek gaan, bedanking voor ouders, getuigen en genodigden regelen. Mijn bruidsboeket moeten we ook nog gaan bestellen, maar daar wil ik nog wat mee wachten tot ik een stukje stof van mijn trouwkleed heb, dan kunnen ze dat er in verwerken :)

Nog veel werk te doen dus, maar ik klaag niet!

Evi
30-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1184


Sanne
9-4-2011
 Meld misbruik25-2-2011 19:49:49

Toi Toi Toi!

Mij valt het vooral op dat er veel vrouwen zijn die naarmate de datum dichterbij komt beginnen te twijfelen over hun kleed! Ik ook hoor, het wordt tijd dat ik de eerste keer mag gaan passen of ik word nog gek van de twijfel.

Succes!

Sanne




Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik25-2-2011 20:44:42

Spannend!
Het komt wel heel dichtbij voor jullie hé.
Veel bruidjes beginnen idd te twijfelen, maar normaal is het super gevoel er snel terug eens je het kleed terug aanhebt, dus dat weet je heel snel.
Welke uitnodigingen hebben jullie gekozen? Wij hebben er nog totaal geen idee van, het moet iets losjes zijn, want ons feest is ook niet zo plechtig.

Veel succes alleszins morgen, het wordt een super dag!



Evi
30-4-2011
 Meld misbruik25-2-2011 21:13:49

We hebben onze uitnodigingen laten maken door Anderz (ze zitten in Evergem). Het is een heel wijze stijl en ook heel los want dat moet ons trouwfeest ook zijn ;)



Julie
9-4-2011
 Meld misbruik26-2-2011 0:09:37

Wanner ga je normaal voor het eerst je eigen jurk passen?
Ik begin stilaan een beetje ongerust te worden...
Maar Sanne, ik zie dat jij ook nog niet bent gaan passen en jij trouwt op dezelfde dag.

Ik hoop dat de jurk snel aankomt in m'n winkel!!!





joyce
30-4-2011
 Meld misbruik28-2-2011 9:40:01

hoi Julie

Ik heb mijn jurk begin januari gepast, en mag ze 20 april ophalen (wij trouwen ook op 30 april zoals Evi). Datum werd ineens vastgelegd, toen ik mijn kleed heb besteld.

groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!
Joyce


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...