Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen

  31-3-2006 21:41:01
Beste bruidjes
morgen is het eindelijk zover, wij gaan trouwen.
Ik ben vanavond mijn schat gaan afzetten bij zijn thuis, en heb hem een verrassingspakketje meegegeven.
Daarna ben ik nog even bij mijn vriendin langsgeweest.
EN daarnet heb ik gezellig met mijn ouders een stuk pizza gegeten met champagne erbij :-)
Ik hoop dat alles klaar is voor morgen, dat ik niks vergeten ben...
Maar alleszins ga ik om 22.30u zonder uitstel naar bed, zodat ik er morgen wat respectabel uitzie.
Binnenkort zal ik verslag uitbrengen :-)
Vele groetjes en alvast bedankt voor de wijze raad en leuke tips die ik van jullie allemaal heb gekregen!
Nog veel succes...
Een bijna bruidje-af :-)
www.liesbethenpieterjan.be

liesbeth
1-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 926


davida
7-9-2008
 Meld misbruik31-3-2006 22:30:13

hey ik hoop dat het een prachtige dag word voor jullie en dat het mooi weer mag zijn veel plezier en geniet ervan
groetjes

davida 08/09/06



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik31-3-2006 22:55:23

Hey

Heel veel plezier morgen, geniet ervan!!!!

Groetjes nathalie



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik1-4-2006 1:46:30

Genieten maar...
groetjes Ellen



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik1-4-2006 15:37:16

Veel plezier, hopelijk wordt het een onvergetelijke dag.
Wij kijken al vol ongeduld uit naar een verslagje.

Groetjes Peggy



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik2-4-2006 16:34:13

Liesbeth,

Hopelijk is alles gisteren naar wens verlopen en heb je kunnen genieten van jullie dag!
Al bij al zaten de weergoden jullie toch nog mee. Ben benieuwd naar jullie verslagje!

Grtz Debra
11/08/06



robben
20-5-2006
 Meld misbruik3-4-2006 8:29:46

Hey liesbeth, ben nr je huwelijksmis geweest en jullie zagen er allemaal prachtig uit! En wat het weer betreft hebben jullie ook geluk gehad hè!
Groetjes, Isabelle*


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...