Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzalen oost-vlaanderen

  30-3-2006 19:56:27
Dag iedereen,

Ik heb een heleboel informatie aangevraagd bij verschillende feestzalen. Nu heb ik een aantal favorieten, waarbij ik me vooral gebaseerd heb op het aanbod, foto's en prijzen...

Heeft er iemand ervaring met één of meerdere van de volgende feestzalen?

- Hof ter Meyghem, Dendermonde
- De Zilverreiger, Oosterzele
- Hof ten Bosse, Destelbergen
- Salons Caipirinha, Merelbeke
- Salons Den Oever, Temse
- De Snip, Moorsel
- De Zevensterre, Laarne
- 't Scheldehof, Schoonaarde
- Braemhof, Gentbrugge
- Den Orchidee, Lokeren
- Valkenbulcke, Merendree
- Parkhotel, Lokeren
- Kasteel Carelshof, Sint-Amandsberg
- Brouwershof, Lokeren
- Villa Borghese, Gentbrugge
- Caelberg, Moorsel

Bedankt!!!

Groetjes, Miet


26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 2461



29-9-2007
 Meld misbruik30-3-2006 21:48:05

Wij hebben het Brouwershof bezocht vorige week en beviel ons niet echt. Is wel een splinternieuwe zaal, heel modern en strak, en aan de donkere kant. Eerder geschikt voor personeelsfeestjes vonden wij. Zelf hebben we gekozen voor de lozen boer in Lochristi.

Veerle
29/09/2007




26-5-2007
 Meld misbruik30-3-2006 22:03:54

Bedankt Veerle...
Ik denk trouwens dat je gelijk hebt wat het Brouwershof betreft... Is sowieso niet mijn favoriet onder de favorieten...
:-)




8-7-2006
 Meld misbruik31-3-2006 8:05:36

Hallo,

Ik heb vorig jaar naar een trouwfeest geweest in de Zilverreiger in Oosterzele en was wel zeer goed hoor. Goed eten, mooie en ruime zaal.
Wel kleine parking als je met veel genodigden zit.
Ik weet niet van welke regio jij bent?




7-7-2007
 Meld misbruik31-3-2006 9:33:52

Ik denk dat ge vooral eens naar die zalen moet gaan kijken. Ik schrok er soms van hoe in 't echt die zalen er gans anders uitzagen dan op de foto's van de website.

Gewoon gaan kijken en dan op het gevoel afgaan, zou ik zeggen!




9-9-2006
 Meld misbruik31-3-2006 10:08:43

Miet,

Wij trouwen op 09.09.06 en hebben gekozen voor De Snip in Moorsel. Die staat in de regio echt hoog aangeschreven. Wij hebben al naar verschillende trouwfeesten in die zaal geweest en dat was telkens tip top in orde ! Eeen mooie zaal, leuke mensen en als je geluk hebt om met mooi weer te trouwen kan je aperitieven in de prachtige tuin !

Wij hebben zelfs onze trouwdata aangepast aan de vrije data in de zaal omdat we het echt in de Snip wouden laten doorgaan.

Ik heb niet veel vergelijkingen gemaakt qua prijs maar ik denk dat je ook daar bij hen niet bedrogen zal uitkomen.

Een aanrader dus !

groetjes
Ann-Sophie




23-6-2007
 Meld misbruik31-3-2006 10:17:32

Hey,

Ik ken een paar van de zalen.
Caïpirinha: mooie zaal en eten zeer lekker maar wat te duur voor wat het is.
Braemhof: zou ik nooit gaan, heb er gewerkt en ken de keuken :s
Valckenbulcke: heel grote tuin, mooie zaal en super receptie. Hebben nog getwijfeld maar de schoonmama vand de zaal een beetje te eevoudig. (Ik vond ze mooi, maar smaken verschillen natuurlijk)
Carelshof: niet interressant als je met een grote groep bent . Je zit in een u-vorm en kan de dansvloer dus niet altijd zien.
Villa Borghese. Mijn moeder is der gaan eten voor een personeelsfeestje en ze vond het nogal duur voor wat ze kreg. het eten blek ook niet bij iedereen warm te zijn.

Wat ik een aanrader vind is Huyze de baere in Maldgem, maar je groep mag ook niette groot zijn.

Groetjes Peggy
23/06/07



vanessa
12-8-2006
 Meld misbruik31-3-2006 17:56:46

Hallo,

Wij zijn 2 jaar terug naar een communiefeest geweest in Hof te Meyghem te Dendermonde. De tuin is leuk, sommige zalen ook, maar het eten viel toch wel tegen.
Wij doen onze feest in De Snip te Moorsel. Goede ontvangst, ruime keuze in menu's, mooie zalen en tuin... Hopelijk blijft deze indruk!

Groetjes,
Marc en Vanessa



Astrid
15-7-2006
 Meld misbruik31-3-2006 20:12:47

Hallo Miet,

wij zijn gaan kijken naar Valckenbulcke. Ik moet zeggen, aan de telefoon was die mevrouw al niet zo vriendelijk en toen we daar toekomen viel alles gewoon tegen. Toen ze hoorde dat we met minder dan 100 man zouden zijn op het avondfeest, kregen we te horen dat dit alleen kon op een vrijdag...
Daarboven liet ze duidelijk merken dat ze hier eigenlijk toch niet genoeg aan verdiende. Efin, op 10 minuten waren we daar weer buiten met een brochure van de menu's. Die dan nog heel duur bleken uit te vallen ook. We hadden hier nochtans goede kritieken over gekregen van een vriendin die er getrouwd is.
Nu ja, voor ons was het direct verticaal geklasseerd.
Nu geven we ons feest in 't Biezemhof in Aalter. Zeer vriendelijke ontvangst, lekker eten en je kan er je menu helemaal zelf samenstellen. Je krijgt van elke gang een uitgebreide lijst en je kan het zo duur maken als je zelf wil. Ik zou het aan iedereen aanraden!

Groetjes,
Astrid
15/07/2006



dierk

 Meld misbruik31-3-2006 23:35:02

Miet,
Wij komen enorm veel in de Capirinha te Merelbeke, echt waar een aanrader, enorme mooie zaal,goeie sfeer, personeel enorm vriendelijk, eten enorm verzorgd en lekker, heb er geen woorden voor! je mag me altijd iets laten weten mocht je nog vragen hebben, groetjes, Dierk



Sharon
1-7-2006
 Meld misbruik1-4-2006 14:06:02

Miet,
Wij zijn ook een aantal van die zalen gaan bekijken.
Caipirinha kunnen we alleen maar goeds van zeggen. Heel goede ontvangst, vriendelijke mensen. We zijn er ook al naar een trouwfeest geweest en dat was dik in orde. Enig nadeel is dat je er geen zaal hebt voor de receptie. Er ging een zaal aangebouwd worden maar ik weet niet of het nu al gebeurd is (is al heel lang sprake van).
Valkenbulcke zijn we ook naartoe geweest. Was een heel mooie zaal maar verschrikkelijk onvriendelijk mens. Ik sluit me volledig aan bij wat Astrid daarover zei.
De zilverreiger is ook goed, maar daar moet je wel heel vlug bij zijn.
Braemhof vind ik persoonlijk niet zo een aanrader. Het gewone restaurant blijft open als er een trouwfeest is dus kan je daar plots met wildvreemde mensen oog in oog staan. Vind dat niet zo gepast.
Carelshof zijn we ook gaan kijken en vond dat eigenlijk niet zo verzorgd. Ziet er allemaal een beetje afgeleefd uit. Wel vriendelijk ontvangen.
We hebben uiteindelijk gekozen voor Salons Mantovani in Oudenaarde. We zijn er eigenlijk naartoe gegaan om alles gezien te hebben (beschouwden het niet als een kanshebber), maar zodra we er binnen waren, waren we direct verkocht. Heel vriendelijke en professionele mensen! Zij hebben bij ons de doorslag gegeven.
Je moet zeker naar de zalen gaan kijken. Dat verandert zoveel aan je gedacht!

Heel veel succes,
Sharon



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik1-4-2006 15:24:34

Bij Caipirihna zijn ze ondertussen (ongeveer) klaar met de aanbouw van een receptiezaal. Zag er mooi uit, wij hadden een optie voor 2 weken, maar een dag later belde de eigenaar al om ons sneller te doen beslissen: hij had andere kandidaten. Die andere hebben het van ons gekregen, wij konden echt niet zo snel beslissen en ik twijfelde. Mooie zaal, maar aangezien we met veel mensen kwamen, zou een deel van de mensen in de zaal met tapis-plain (of hoe je dit ook mag schrijven, ik bedoel vast tapijt dus) zitten. Mijn mama is er al gaan eten en vond het heel verzorgd en lekker.

Over Hof ten Bosse heb ik je al eens mijn mening gegeven (tenzij die een andere Miet is, dan de vorige keer). Ik ben echt niet zot van die zaal. Ze is bij ons in de buurt en ik ben er al vaker geweest, maar geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht daar te gaan kijken of prijzen op te vragen. Niet dat de service er slecht is, of het eten, integendeel, gewoon de zaal op zich is helemaal niet mijn ding.

Carelshof was ook qua zaal niet mijn ding. Ik vond de ontvangst zeer vriendelijk. Voordeel aan de zaal is ook de grote parking en de goede liging.



Evi

 Meld misbruik2-4-2006 11:15:51

wij zijn getrouwd in Salons Mantovani in Oudenaarde ik kan alleen maar positieve zaken zeggen over de zaal alles was zeeeeeeeeeeer in orde en ook de prijs. Je hebt in ALLES inspraak, je kan uit bv 10 kleuren van servies,tafellakens en servietten kiezen en dit kost je niks.Wat ik ook belangrijk vond; de muziek mag zo luid staan als je wilt en er staat geen "sluitingsuur op", wij hebben tot 8u gedanst. Moesten we opnieuw trouwen zou het alleszins daar zijn. Als je een idee wil van hoe het er bij ons uitzag en aan toe ging kan je alle foto's van ons feest en Mantovani zien op www.kenny-evi.com . Als je vragen hebt mag je me gerust mailen; evi@blowreactor.com



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik2-4-2006 16:26:06

Bedankt voor de reacties allemaal... :-)

Caipirinha is trouwens één van onze favorieten? Duur? Helemaal niet! Het is één van de goedkoopste als ik alle kosten optel voor vergelijkbare menu's...



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik4-4-2006 12:39:38

Wij getrouwd in De Roskam, in Merelbeke.
een echte aanrader!!

Caipirinha hebben we ook bezocht, maar kwam slechter uit qua prijs-kwaliteit.

Groetjes
Vanessa
09/09/05



Tom

 Meld misbruik6-4-2006 14:28:24

Dag Miet

Vorige week heb ik een huwelijksreceptie verzorgd in de Zevensterre (Laarne). Leek me een zeer gezellig zaaltje, wel klein maar dat maakt misschien deel uit van de charme. Ook zeer vriendelijk personeel!

Groetjes,
Tom
ps: www.imperialbrass.tk ;-)



Nessie
1-9-2007
 Meld misbruik10-4-2006 11:46:01

Hey Miet,

Nogmaasl ebdankt voor alle info dit je me hebt toegestuurd..
Wij hebben zaterdag definitief het Carelshof vastgelegd, eindelijk een trouwdatum : 01/09/2007.

We zijn al gaan eten met de ouders in het carelshof en het was echt heel verzorgd. Het kaders is al supermooi en het eten was lekker (vooral dessert en voorgerecht)!
Ik vind de prijzen ook niet overdreven en heb het gevoel dat er veel mogelijk is..(trouwens ook heel mooie tuin met prieeltje)
Geen risico dat er nog een feest plaatsvindt op onze dag vond ik ook belangrijk..

Enfin, wij zijn verkocht.
We hebben ondertussen zelfs al een fotograaf vasteglegd ook. Die was best prijzig, maar volgens ons meer an zijn geld waard.

Als je info wil, mail maar
little.witch@skynet.be

Nessie
01.09.2007



Georges

 Meld misbruik12-4-2006 15:18:51

Ga eens een kijkje nemen op :
't Hof Van De Putte
St-Ursmarsstraat 16
9660 Zegelsem(deelgemeente Brakel)
tel.055456355 / 0486899410
hofvandeputte@pandora.be

Dit is een mooie vierkantshoeve in de Vlaamse ardennen.
Vriendelijk onthaal - Aarzel niet om er een bezoekje te brengen - wel eerst even een belletje geven voor de openingsuren. EEN AANRADER VOOR WIE IETS APART WIL !!!



corine
24-8-2011
 Meld misbruik24-9-2010 14:26:04

Hallo,

Kent er iemand van jullie feestzaal Ladeuze in maarkedal?
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info