Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope huwelijksreis gezocht....

  30-3-2006 15:56:03
Hey allemaal,

mijn verloofde en ik zijn daarnet binnegestapt bij een reisbureau voor onze huwelijksreis. Aangezien we alles zelf moeten betalen, zijn we op zoek naar een vrij goedkope reis, maar wel met de nodige luxe (al spreekt het één het ander wel tegen). We zouden dus graag naar Turkije gaan, omdat dat toch nog betaalbaar is. Hebben jullie ervaringen met reisbureaus waar ze iets speciaals doen voor pasgetrouwden? Grote kortingen of extra's?

Groetjes,
Lieve


1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 593



2-6-2006
 Meld misbruik30-3-2006 16:11:13

Hoi Lieve,

Pegase geeft ook wel extra kortingen voor pasgehuwden, maar zijn dan ook wel wat duurder. Dan heb je jetair, waar je de VIP-selection kan kiezen en waar je ook tal van voordelen krijgt. Ik weet natuurlijk niet wat jullie budget is, maar misschien is dat voor jullie een optie?

Veel succes.

Groetjes,
Eva




9-9-2006
 Meld misbruik30-3-2006 17:10:27

Dag Lieve

Toen mijn schatteke en ik juist samen waren hebben we ne keer een reis gedaan naar Kreta. We logeerden in de buurt van Chania, hotel Minoa Palace uit de Neckermann-brochure. Toen was dat hotel gloednieuw waardoor het nog niet zo heel duur was, nu zijn de prijzen er al wel gestegen, maar de bruid is er volledig gratis, dus als huwelijksreis valt dat heel goed mee. Het is een heel mooi hotel, rustig (zonder kinderen en zo), en ook Kreta is heel mooi. Er valt veel te zien en te doen. Je zal je er zeker niet vervelen. EN zalig lekkere cocktails in ht hotel :-)

In Turkije kan ik je wel hotel Jardin Tropical aanraden, wij hebben dat met school bezocht en echt heel mooi, maar dat komt wel iets duurder uit dan Kreta denk ik. Bovendien zijn de excursies iets verder rijden dan in Kreta het geval is.

Alvast veel succes

Vicky
09.09.06




1-9-2006
 Meld misbruik30-3-2006 18:26:45

Hey Vicky,

dit ziet er inderdaad veelbelovend uit, maar in de brochures noch op de website vind ik Kreta terug... Jammer, ik zoek verder!

Lieve




1-9-2006
 Meld misbruik30-3-2006 18:40:41

Oeps, ik was iets te snel... toch Kreta gevonden...

Lieve




20-5-2006
 Meld misbruik31-3-2006 11:15:08

Ja, wat is goedkoop? Wij zijn een aantal jaar geleden nr Salou geweest - hotel Salauris Palace. Echt mooi hotel en helemaal niet duur, veel om te zien in de buurt: barcelona, waterpark, pretpark,... Kijk maar eens op www.sunjets.be , dat hoort bij jetair maar is goedkoper doordat je via internet of telefoon boekt.
Isabelle



Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik31-3-2006 20:50:44

hey,
wij gaan naar djerba, hotel vinci al kantara thalasso), all in, voor +/- 560 euro de man. ( - 10% voor de bruid bij afgifte van attest van het gemeentehuis), bij neckermann.
Heel mooi hotel!!! En naar het schijnt hele mooie stranden met palmbomen, ...
Wanneer gaan jullie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums