Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau bruidskinderen

  21-2-2011 17:12:41
Hallo,

Wat geven jullie jullie bruidskinderen cadeau?
Of iemand ideeën? We hebben een meisje van 4 en een jongen van 5jr.

Alvast bedankt!

Merel
11-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1650


Elke
9-7-2011
 Meld misbruik21-2-2011 17:38:31

Onze bruidskindjes zijn echte boekenwurmen... wij gaan dus voor een paar mooie (voor)leesboeken... en voor de allerkleinste ook een kleurboekje zodanig dat ze er iets mee kunnen doen...



Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik21-2-2011 18:29:11

Wij hebben bij het burgerlijk huwelijk een speeltje gegeven (barbie met paardje voor de oudste, een doos playmobile voor de jongste). ze zijn 5 en 3, nu 5,5 en bijna 4.

Voor het kerkelijk huwelijk zaterdag heb ik het boekje dat voorgelezen wordt in de kerk met een klein knuffeltje bij (Hazeltje, met Hazeltje in pluche dus). Ik heb voor hen verder niets voorzien. Op de receptie gaan zoveel mensen komen dat het moeilijk wordt om ergens een plek te vinden om met iets te spelen en hun ouders (mijn getuige en haar man) gaan ook niet echt tijd hebben om speeltijd te supervisioneren.

De oudste is mijn metekindje, en krijgt constant vanalles, dus ik denk niet dat ze zich zorgen zal maken. We hebben ook al hun kleren en de laarzen van de oudste gekocht, daar zijn ze ook dol op, op hun nieuwe kleren!

Boeken zijn idd leuk, daar kunnen ze in de kerk ook mee weg. Aangezien ze nog klein zijn is een knuffel of een pop ook fijn. Of een spelletje voor later op de dag, als het lang gaat duren?
Of misschien stickerboeken, daar zijn ze op die leeftijd meestal dol op?



Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik21-2-2011 20:30:38

Kleurboeken en puzzels voor tijdens de ceremonie. Knuffels als cadeau voor hun prestatie van die dag.



kathy
4-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 9:57:25

Ik heb een bruidsmeisje van vier en een bruidsjongetje van zes. Ik heb voor hun beiden een horloge gekocht... Voor haar eentje van hello kitty (waar ze zot van is) dat in een mooi hello kitty draagtasje zit en voor de jongen een echt horloge van lego, waar je zelfs je legopoppetjes op kan vastklikken.





Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik22-2-2011 11:33:25

Snoep :)



Merel
11-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 20:07:57

Bedankt voor jullie reacties!

En Kathy wat leuk!
En waar kan je die kopen?



Merel
11-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 20:11:28

Oh ik heb het al gevonden Hello Kitty bij de V&D nu met 25% korting en lego horloge ook gevonden ;-)



Elke
3-9-2011
 Meld misbruik24-2-2011 19:31:03

ook leuk is mss een bon te geven waarmee ze met jullie naar vb de zoo of een pretpark kunnen gaan.
groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...