Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 dagen!

  30-3-2006 7:59:51
Dag medebruidjes,

Ik weet dat er hier nog zijn voor wie het spannend is... NOg 2 dagen en dan is onze grote dag.
Ik dacht nooit adt ik zenuwen zou krijgen, maar deze week is het toch wel wat veel. Die laatste prullen, die je eigenlijk niet op voorhand kan doen (tafelschikking, naamkaartjes maken,...) nemen meer tijd in beslag dan ik had gedacht. En het erge is dat als je 's avonds er zo mee bezig bent, dat je dan 's nachts nog erover droomt. Daardoor heb ik al 2 nachten slecht geslapen, ben ik moe en begin ik een verkoudheid te krijgen. De pilletjes en vitaminen staan dus nu op het aanrecht! En erg genoeg heb ik vandaag (donderdag) ook nog openschoolavond (opendeurdag), waardoor het vandaag nog lekker vermoeiend wordt. Gelukkig heb ik morgen vrijaf gekregen van mijn directeur, zodat ik morgen toch even kan uitslapen.
Soms begin ik te twijfelen of we wel aan alles gedacht hebben, of alles in orde is,... maar ik probeer dat te vermijden :-)
Ik ga proberen om vrijdag toch om 22u te gaan slapen, dan heb ik hopelijk toch wat reserve om zaterdag er goed uit te zien :-)
En hopelijk duimt iedereen mee dat dat miezerweer morgen ophoudt!!!
Vele groetjes,
een beetje stressy bruid
www.liesbethenpieterjan.be

liesbeth
1-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1049



20-5-2006
 Meld misbruik30-3-2006 8:41:56

Hey Liesbeth! Ben er zeker van dat alles schitterend zal verlopen! En al gaat er iets fout, dan moet je er maar eens mee lachen, uiteindelijk ben je toch omringd door vrienden en familie hè! Maak er een schitterende dag van en geniet ervan!
Isabelle 20/5/06




9-9-2006
 Meld misbruik30-3-2006 16:10:46

Dag Liesbeth

Geniet met volle teugen van je dag. We zullen mee duimen voor mooi weer, maar moest het toch niet zo zijn, laat het niet aan je hart komen, foto's in mist hebben ook z'n charme!

Groetjes

Vicky
09.09.06




1-4-2006
 Meld misbruik30-3-2006 16:31:59

uiteraard houdt dat op met miezeren... Geen stress! Wij zitten met hetzelfde ;-)

groetjes,
Els
1-4-06




1-4-2006
 Meld misbruik30-3-2006 19:14:13

Hoi hoi!

Hier ook stress met hopen! Ik ben snipverkouden: hoofdpijn, snotneus, keelpijn en een vreselijk ellendig gevoel. Ik moet ons gastenboek nog afwerken, onze doos voor de kaartjes maken en onze openingsdans nog inoefenen. Nooit gedacht dat ik zo zenuwachtig zou zijn. Gelukkig is mijn vriend nog de kalmte zelf. wij duimen ook voor beter weer. Veel succes overmorgen en laat nadien maar weten hoe het is gegaan!

Liefs van Saskia en Jimmy
users.poink.be/saskiaenjimmy




25-3-2006
 Meld misbruik31-3-2006 12:25:19

hey Liesbeth en alle andere die dit weekend trouwen,

Het wordt fantastisch dat kan ik jullie garanderen. Jullie hebben vorig weekend voor ons geduimd, ik doe met heel veel plezier hetzelfde voor jullie. Je hebt alles gedaan wat je kon en wat zou er kunnen mislopen .... en dan nog vooral genieten genieten genieten en je verder niets aantrekken. Je zal wel zien, het wordt een dag die je nooit meer vergeet.

succes !!!!! ine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...