Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij mama's regio Antwerpen????

  20-2-2011 14:12:04
Dag medebruidjes :-)

Volgende week gaan we met z'n allen shoppen voor de mama's en mijn zus ( getuige)
Ze willen geen suitekleed ( iets te chique en beetje te duur...) maar willen natuurlijk toch deftig en niet té gewoontjes voor de dag komen. Moeilijke opgave, want ze hebben al een aantal winkels gedaan, maar hun goesting niet gevonden....
Kennen jullie winkels regio Antwerpen ( Kapellen, Kalmthout,...) waar we iets zouden kunnen vinden???
Alle tips zijn welkom !

ps MIJN TIP : wij hebben voor de bruidskindjes een hele mooie winkel gevonden in Stabroek: Harlekijn ( voor de mensen die nog op zoek zijn) . De winkel is nog heel de maand februari op zondag geopend, service was fantastisch en mijn 2 bruidsjongetjes zijn om op te eten, zoooo schattig !!!

M.
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1291


Kim
21-5-2011
 Meld misbruik20-2-2011 14:13:04

Anne-Sophie smartshopping in Brasschaat ..



natasha
7-7-2012
 Meld misbruik20-2-2011 14:15:22

Anne-Sophie kan iki ook aanraden.
In een zijstraat van het sint jansplein te antwerpen heb je een klein boetiekje met prachtige jurken voor max 250 euro.



Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 14:37:04

Wij gaan voor mijn mama en zus eens kijken bij Wellens in Herentals. Volgende week zondag zijn het daar opendeurdagen.
Voor de rest weet ik het ook niet zo goed. Wij zijn ook nog op zoek naar leuke winkels.



Véronique
9-4-2011
 Meld misbruik20-2-2011 14:54:09

Je kan eens gaan kijken bij Peek & Cloppenburg. Je heb er één in Wijnegem en één op de Meir in Antwerpen.



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik21-2-2011 7:37:18

Hey,
Van mij mochten de dames in de suite geen suitekleed dragen omdat mijn kleedje uit de suitecollectie kwam bovendien vond ik het zotte kosten omdat je achteraf met zo'n kleedje echt niks meer kan doen.
Mijn ma haar kleren waren van het merk Atmos. Gevonden bij Rommens in Zoersel.
Mijn schoonma had iets van bij Inno (het merk weet ik niet).
Mijn zus (getuige) had een speciaal kleedje van Desigual.
Ze waren allemaal hééél mooi. En ze kunnen het achteraf nog afdragen.
Groetjes,
ilse


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...