Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Peggy

  29-3-2006 9:57:54
Hallo Peggy,

Wij trouwen net zoals jullie ook op 2 juni. Hebben jullie geen bang dat er veel mensen niet gaan komen of gaan kunnen komen doordat het op een vrijdag valt, plus, het is een lang weekend???

Vooral voor de receptie denk ik dat dat het geval gaat zijn. Onze receptie loopt van 17u tot 18u30 en ik denk dat veel mensen dan nog werken. Wat denk jij?

Groetjes,
Eva

Eva
2-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 975


Peggy
2-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 13:14:49

Hey Eva,
Wij geven geen receptie, we laten de familie komen tegen 6 uur en de andere gasten komen tegen 9.00 uur ( ongeveer, we moeten dat nog eens goed bekijken voor ik de kaartjes verder adruk)Wij trouwen enkel burgerlijk ( om 14.00 uur) en de middag is al gevuld met foto's nemen.
Wij geven ook geen receptie omdat het veel geld kost voor wat het maar is. Bij ons zijn deze mensen uitgenodigd op ons avondfeest (-fuif).
Maar ik heb er nog geen moment aan gedacht dat er iemand zou afhaken omdat het op een vrijdag valt. De meeste genodigden weten al lang op voorhand dat we dat weekend gaan trouwen.
Ik zou er niet mee inzitten!!

Groetjes Peggy
peggydecaluwe@hotmail.com



Sharka
2-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 13:23:02

Wij trouwen ook op 2juni en de meeste mensen vinden het leuk dat het in het begin is van een lang weekend! Sommigen vertrekken de zaterdag op weekend en anderen vinden het leuk om dan goed te kunnen uitrusten.Vanals we de datum wisten hebben we iedereen die we zouden vragen ingelicht.De uitnodigingen per post volgen nog.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...