Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar op het internet kan je muziek beluisteren?

  28-3-2006 16:56:52
Hoi,

Wij zijn nog volop op zoek naar een geschikte openingsdans. Weet er iemand van jullie waar ik op het internet liedjes kan beluisteren, al is het maar een klein stukje?? Ik ken daar niet veel van en mijn ventje is voorlopig niet thuis en komt pas laat terug.

Groetjes,
Eva

Eva
2-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 993


FILIP

 Meld misbruik28-3-2006 17:02:23

hallo aan welke openingsdans had je gedacht?

anders kan je wel zoeken via de site limewire om mp3 te downloaden (free)
als ik kan helpen mail me filip.degezelle@pandora.be



Philip
27-10-2006
 Meld misbruik28-3-2006 17:14:48

is wel een redelijk amerikaans getinte site maar staan wel goede liedjes op
http://www.wedalert.com/songs/firstdance/index2.asp
Groetjes Philip



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 17:18:00

Hey

Op de website van amazon.com kan je van iedere cd die ze verkopen een stukje beluisteren. Je moet dan zoeken op welke cd het liedje staat, maar is niet zo moelijk hoor, zeker neit als je de uitvoerders kent.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Eva
2-6-2006
 Meld misbruik28-3-2006 20:33:12

Hoi,

Dank je voor de hulp. Ik denk dat ik nu toch wel een liedje gevonden heb. Nu maar hopen dat mijn ventje het mooi vindt.

Groetjes,
Eva



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik29-3-2006 12:17:07

Hallo

Limewire geeft heel vaak virussen op je PC (ik spreek van ondervinding), als je gewoon liedjes wil beluisteren (wel korter dan de originele versie) zou 'k net als Vicky, Amazon aanraden

Groetjes
Vanessa
09/09/05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...