Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mannen in suite gelijk of niet?

  28-3-2006 14:48:09
Hallo iedereen,
hoe zien de mannen er in jullie suite uit? Hebben zij allemaal hetzelfde kostuum aan of dragen ze elk wat ze willen? Mijn vriend wil absoluut niet dat iedereen hetzelfde draagt, hij vindt dit veel te stijf en wil het liever iets losser... Ik heb dan schrik dat er misschien iemand zal zijn met (ongeveer) hetzelfde kostuum als hem... Heeft iemand mogelijke oplossingen voor ons dilemma?
Alvast bedankt!!

Annelies
28-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1237


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik28-3-2006 15:02:23

Hoi,

Wij hebben daar al discussie over gehad! Mijn ventje is er ambetant van dat hij mensen moet zeggen wat ze aan moeten die dag maar als hij dat niet doet dan gaat het, voor mij persoonlijk, op niets trekken! We hebben al afgesproken dat ik het de mannen in de suite ga zeggen. Ze gingen er toch vanuit een kostuum te huren dus waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat het allemaal hetzelfde moet zijn. Voor hen maakt het toch niet uit! Mijn papa is absoluut pro hetzelfde kostuum maar nu zitten we met een probleem dat mijn toekomstige schoonvader zijn kostuum koopt! Dus allemaal hetzelfde gaan ze ook ni zijn! Nu moeten we opzoek gaan naar kostuums die het best aanleunen bij het kostuum van mijn schoonvader! Zal niet makkelijk worden.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 15:31:21

Hey,

Ik stel ook voor dat de mannen hetzelfde pak gaan huren. Wij hebben wel geen echte of grote suite (in de traditionele zin) en de dames zijn ook niet persé i het lang maar toch denk ik dat het mooi zal ogen als de jongens hetzelfde pak dragen met gelijk hemd en das. We trachten iets te vinden dat iedereen mooi vindt en ook nadien nog kan dragen (wat betreft het hemd en de das dan).

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06
www.gunther-annsophie.bruilofsite.nl



Veerle
27-5-2006
 Meld misbruik28-3-2006 16:31:18

Hey,

Wij hebben gewoon afgesproken dat iedereen aandoet waar hij zin in heeft. Een man in een kostuum is toch op zich al mooi! wat maakt het dan uit of ze nu allemaal hetzelfde aanhebben! Wij willen toch allemaal gewoon een plezante dag, dan moet je iedereen laten aandoen waar hij of zij zin in heeft! dat is mijn motto!!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 17:20:15

Hey

Bij ons mogen de mannen ook kiezen. We geven wel mee dat mijn schatteke een zwarte smoking heeft. Mijn papa gaat in een zwart kostuum. Dus we gaan wel vragen aan de mannen om in een zwart of donkergrijs kostuum te komen. Dat past mooi bijeen, en toch kan iedereen een kostuum uitkiezen waar men zich zelf goed bij voelt.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Els
1-4-2006
 Meld misbruik28-3-2006 17:34:27

Bij ons doet iedereen aan waar hij/zij zin in heeft, alleen met de vraag om wel een beetje gekleed te komen (dus geen jeans of zo). Wat is de kans dat je met identiek hetzelfde kostuum afkomt?? Ik vind dezelfde kostuums een beetje uit de tijd, bovendien heb ik een vreselijke hekel aan kostuums huren, en als je er één koopt, dat vind ik dat de koper zijn eigen zin moet kunnen kopen, dus ;-) ben eens benieuwd hoe het er bij ons gaat uitzien, maar daar kan ik me helemaal niet druk om maken!



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik28-3-2006 19:06:19

Ik heb ook gewoon gevraagd aan de mannen van de suite om een donker kostuum te dragen, of dat nu grijs is, of zwart...
Mijn vriend zal wel sowieso een (licht)beige kostuum dragen. Van mij hoeven ze ook niet allemaal hetzelfde te dragen. Want, wie let er nu echt op de mannen?! Dikwijls worden alleen de vrouwen bekeken. Als je aan iemand vraagt wat voor een kostuum de mannen aanhadden, zijn er veel die het antwoord moeten schuldig blijven, denk ik.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 19:31:12

hihi

Klopt idd. Wie let er nu op de mannen?

Als er iemand die ik ken naar nen trouw is geweest vraag ik altijd wat de bruid aanhad, maar heb nog nooit gevraagd wat de mannen van de suite aanhadden.

Mijn papa ging zijn schoenen kopen en ze zeiden dat het voor de trouw was. En in de winkel zeiden ze toen ook, maar ze gaan helemaal niet op u letten, en al helemaal niet op u schoenen.

Dus, daar moeten we ons niet teveel zorgen in maken.

Vicky
09.09.06



kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 7:32:29

Bij ons worden er smokings gehuurd. Allemaal hetzelfde. Maar dat is iedereen zijn keuze.

Groetjes,
Katrien



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik29-3-2006 12:29:42

Dag Annelies

wij wouden dat eerst ook niet omdat we dachten dat het te "stijf" zou worden, maar eigenlijk: is het heel mooi dat iedereen hetzelfde aan heeft.

Als je vriend het echt niet wil: dan kan je wel met de mensen afspreken dat ze hun zin dragen maar dat ze rekening houden met het kleur van je vriend zijn kostuum.
alhoewel je wel goed moet nadenken voor je zoiets beslist dat je de mensen niet op zotte kosten jaagt.
Want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die geen kostuum in de kast hangen hebben.

Groetjes

Vanessa
09/09/05



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik29-3-2006 17:44:34

Hey,

bij ons draagt ook iedereen wat ze willen. Er is zelfs iemand die weigert een kostuum te dragen, al hoop ik dat hij zich nog bedenkt. Goh ja, iedereen kent de bruidegom toch, dus als er nu eens één kostuum bij is dat er een beetje op lijkt, daar gaan wij niet van wakker liggen. De dames zullen trouwens ook niet in het lang zijn. Iedereen moet zich goed voelen op onze dag!

Groetjes,
Lieve



Veroniek

 Meld misbruik7-6-2006 15:37:38

Wij gaan vragen aan iedereen om toch een donker (blauw, grijs of zwart) kostuum te dragen die in de suite loopt en we zouden dan een wit (of ander kleur, afh. van mijn kleur van kleed) bloemetje in hun pijpzakje steken. Zo ziet iedereen toch dat ze bij de suite horen...

Groetjes
Veroniek
20-07-2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...