Terug naar overzicht
Hallo, Internet, boeken, bloemschikbeurzen, bloemenwinkels,.... Groetjes Annelies
Hoi Julie Als je zelf bloemstukken wil maken is het altijd handig om ook eens een filmpje te kunnen bekijken Ik vond een reuze goeie website in nederland waar je heel goeikoop bloemschikmateriaal kan kopen. Wij bespreken dit weeken de tafelversiering met de mensen van onze zaal en ik zou heel graag daar ook mijn versiering bestellen dit weekend dus nog effe wat details bespreken... en dan kiezen maar :) dit is de site http://www.pompoenzaden-decoshop.nl/pompoenzadenshop/ dan nog effe rechts doorklikken naar bloemschikmateriaal en rechts meer naar onder staan veel flimpjes ter beschikking met beschrijving hoe je iets moet doen. Ik haal hier onder andere ook mijn en mijn dochtertjes armband voor de polscorsages Hopelijk heb je hier iets aan Groetjes Fatimma
Hallo, kijk eens voor ideetjes bij www.flowersandlights.be. Je kunt met van die led onderwaterlichtjes werken in combinatie met een bloem. Je vindt op die site inspiratie genoeg hoor! En de lichtjes verkopen ze bij ww.tuinwinkel.be. Veel succes!