Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel tekstje om aan de bedankjes te hangen

  28-3-2006 8:13:08
Brides to B... Heeft er iemand een origineel tekstje om aan de bedankjes te hangen?

Thankx

Petra
30-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1021


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 11:48:54

Hey

Wat heb je als bedankjes? Vaak kan je verwijzen daarnaar.

Wij hebben erop staan:

Bedankt dat u aan ons gedacht hebt, op de dag waar wij zo weinig tijd hebben om aan jullie te denken.

Bedankt voor alle lieve wensen en attenties

We vonden het fijn om deze prachtige dag te kunnen delen met alle mensen die ons lief zijn.


Groetjes

Vicky
09.09.06



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik28-3-2006 12:56:32

Wij hebben kleine vierkante kaarsjes met een hartje op. Dus wij hebben als tekstje "We dragen je een warm hart toe", en aan de achterkant geschreven: "Fijn dat je erbij was!"

Tja, we hebben ook maar kleine kaartjes he ;-)

groetjes
Katrien
30/9/2006



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik29-3-2006 12:20:14

Dag Petra

Wij hebben op het feest en op de receptie, aan iedereen een ovenwant gegeven, met daarop ons logo'tje, en de tekst:
"voor een warmhoudende gedachte aan 09-09-2005


Groetjes

Vanessa
09/09/05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...