Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis frans polynesie (bora bora, tahiti,...)

  11-2-2011 11:24:37
Zoals in de titel aangegeven, zou onze droom(vooral die van mij dan) een huwelijksreis naar Frans Polynesië zijn..

heeft iemand hier al ervaring mee? hotels/reisbureau's/ prijzen/..

al veel gezocht op internet, het is niet de goedkoopste bestemming.. vandaar de grote twijfel
wie heeft eventueel alternatieven voor deze bestemming..

We trouwen maar 23/06/2012, dus ik ben ruim op tijd..:-)

alvast bedankt!

sander
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2155


marta
23-7-2011
 Meld misbruik11-2-2011 11:50:43

De ABC eilanden via Nederland zijn echt goedkoop! Dan kan wel een volwaardig alternatief zijn :)



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik11-2-2011 15:07:26

Wij hadden ook graag naar Bora Bora geweest, maar prijzen vallen idd wat tegen... Hebben getwijfeld over ABC-eilanden, maar gaan uiteindelijk toch voor Mauritius, daar zijn de hotels mooier en wat exclusiever. En hopelijk wat minder druk.

Ben curieus wat je keuze uiteindelijk zal worden!

Groetjes,

Tinneke



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik11-2-2011 16:54:31

Wij gaan waarschijnlijk ook voor Mauritius...Mijn toekomstige had ook Tahiti of Hawaï in gedachten, maar euhm...DUUR ;-)

Succes! (en moest je een goede promo ofzo vinden, laat het ons weten hé ;-) )



marta
23-7-2011
 Meld misbruik11-2-2011 17:25:19

op mauritius heb je veel hotels waar de bruid gratis is maar je moet dan wel nog je vliegtuigticket betalen, wat op zich al net geen 2000euro kost :s
wij hebben gekeken via odysseus daarvoor. maar uiteindelijk hebben we het een heel stuk dichter bij huis gekozen :)




Karen

 Meld misbruik11-2-2011 18:27:12

Wij wouden daar ook gaan! Maar 10000 euro was toch wat veel! Daarom hebben we voor de Seychellen gekozen. Dit is ook nog een exlusieve bestemming, maar wel al betaalbaarder en er zijn vluchten vanuit Brussel!



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik11-2-2011 18:28:09

Een tip voor Mauritius: www.mauritiustravel.nl , ook via iemand hier doorgekregen. Wij zijn aan het twijfelen tussen een paar hotels. Als je iets gevonden hebt, laat iets weten!! We schommelen voor 14 dagen denk ik rond de € 4000 - € 5000 voor ons 2...

Groetjes,

Tinneke



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik11-2-2011 18:29:03

Oei, bij ons komen de Seychellen net duurder uit... Waar heb je geboekt en wanneer zou je gaan?

Groetjes,

Tinneke



Karen

 Meld misbruik11-2-2011 18:42:37

Ik heb bij een gewoon reisbureau geboekt met Pegase. Dit kwam om 5300 hp voor twee. We vertrekken eind juni. Bij Pegase krijg je dan ook een extra glaasje op de vlieger, aparte check in, sneller door de rijen bij de beveiliging,.. Kortom een echt honeymoon gevoel dus :) Wij verliezen deze service wel doordat we via Parijs vertrekken :( De Seychellen zijn idd wel duurder dan andere bestemmingen maar de stranden zijn prachtig en voor een huwelijksreis mag het al eens wat meer zijn dan anders..



tamara
20-5-2011
 Meld misbruik12-2-2011 13:30:29

Wij hebben ook lang getwijfeld tussen Bora Bora of Malediven.
Mijn droom was overnachten in een paalwoning, dus we zijn beginnen rondkijken naar de 2 bestemmingen waar het het meeste voorkomt.
Het is uiteindelijk de Malediven geworden: 1. veel minder uren vliegen, 2. veel goedkoper, bijna de helft goedkoper dan Bora Bora 3. Vertrek vanuit Zaventem (altijd gemakkelijk)
Kijk er echt al naar uit, wij vertrekken in september met Jetair.
groetjes




Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik14-2-2011 14:26:05

Dag Tamara,

Ons eerste idee was ook de Malediven, maar werd ons door een paar mensen afgeraden omdat het weer er in september niet echt goed zou zijn. Had gehoord van een koppel dat daar in september 2 weken regen gehad heeft en dat schrok ons wat af...
Hopelijk hadden ze het mis en heb je goed weer!



sander
23-6-2012
 Meld misbruik20-2-2011 23:31:46

dag iedereen, bedankt voor de reacties!

pff tblijft zoeken en vergelijken.. gelukkig hebben we nog veel tijd..

T'is altijd leuk om te weten welke ervaringen anderen hebben..

grtn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums