Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn vrijgezellendag

  27-3-2006 12:57:41
Hallo allemaal

Dit weekend heb ik mijn vrijgezellendag gevierd. Het verliep als volgt.
Mijn toekomstige hebben ze al om 9h30 komen aankleden en meegenomen om te gaan paintballen. (Ik heb hem niet gezien in zijn nieuwe outfit). Om 11h30 hebben ze mij aangekleed als man met een specifiek t-shirt over deze dag. Geblinddoekt zijn we vertrokken naar het eerste cafe waar ik de opdracht kreeg om spaghetti te eten zonder mijn handen te gebruiken (heb gevraagd aan de cafebaas om mij te helpen). kreeg ook 2 stiften om zoveel mogelijk mannennamen met de beginletters van het alfabet te verzamelen op mijn t-shirt (dit is mij gelukt behalve de letters u v x y z). daarna wc papier verkopen om dan met dat geld een bruidsboeketje te kopen dat ik nadien aan mijn ventje heb moeten geven dat verkleed was als bruidje, ik kreeg toen van hem een ring. daarna gaan bowlingen met de hele bende waar we ook nog opdrachten kregen zoals samengebonden bowlingen en adfundum drinken bij een strike. Daarna zijn we gewoon nog uitgeweest en veel gedronken. Wij waren om 8h in ons bedje en hebben echt van deze dag genoten. Hopelijk hebben alle bruidjes zo een leuke dag als ik heb gehad.
Wou dit gewoon even met jullie delen.

Tascha
08.04.06

Natascha
8-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 988


nancy
12-5-2006
 Meld misbruik27-3-2006 14:01:24

tof!!!!!amai hou jullie dan maar al vast als je thuiskomt na je trouwfeest hahahahahahaha!!nu kan je echt beginnen aftellen he!veel succes



12-05-2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-3-2006 20:38:55

LIjkt me een leuke dag. Tof dat je dit ook een laat weten.

Groetjes

Vicky
09.09.06



dominique
6-5-2006
 Meld misbruik28-3-2006 10:34:16

tof dat het zo een leuke dag geworden is!
ik trouw 6 mei en mijn vrijgezellenavond is op 22 april,...
ik verwacht me al het ergste want mijn vriendinnen die dit organiseren zijn niet van de poes!
tja, ben curieus maar heb er wel superveel zin in!
hoe zotter, hoe beter niet?
ik wens je in ieder geval een toffe trouwdag toe!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...