Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

  27-3-2006 12:17:27
Hoi allemaal,

Ik vroeg me eigenlijk af hoe jullie je trouwdag indelen. Wij hebben namelijk de fotoreportage in de voormiddag, de burgerlijke trouw om 2 uur in de namiddag. De kerkelijke trouw zouden we ook ergens in de namiddag willen doen en het huwelijksfeest zelf zouden we rond 19.00 uur laten beginnen. Nu denk ik dat we twee opties hebben: A kerkelijke trouw om 3 uur, maar dan zitten we tussen 16.00 en 19.00 uur met een leeg programma voor de familie. Optie B zou betekenen dat we de mis wat achteruit schuiven naar 16.00 uur, maar dan hebben we zowel voor als na de mis wat leegtes in het programma. Ik denk niet dat die leegtes voor ons een probleem zijn, maar je kan je gasten toch moeilijk zich laten vervelen. Hoe zouden jullie dit oplossen? Hoe ziet jullie dagindeling eruit?

Groeten,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 430


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-3-2006 12:31:33

Ik zou niet te veel kijken naar leegtes voor de familie, hoor. Die ga je sowieso hebben. En die mensen zijn groot genoeg...

Wij hebben ook een gat van 3 uur terwijl wij op fotoreportage zijn. Onze dag ziet er zo uit:

10u30 wet
11u00 kerk
12u15 broodjesbuffet in feestzaal
13u - 16u fotoreportage (familie blijft dan in feestzaal zitten)
16u - 18u receptie
19u diner
22u dessert + dansfeest



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik27-3-2006 13:12:44

Hoi Sadia,

Kijk eens op onze website http://debraenjantjetrouwen.nl
Daar staat onze volledige dagindeling op!
Kan je tijdens die leegte die familiefoto's niet nemen want ik veronderstel dat die fotoreportage in de voormiddag enkel die van jullie is en daar is waarschijnlijk geen familie bij? Of ben ik mis?

Grtz Debra
11/08/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-3-2006 20:36:20

Hey

onze dagindeling staat ook op onze website users.poink.be/VickyLovesThierry

Ik zou ook niet teveel kijken naar de gasten, die zoeken wel iets om zich mee bezig te houden. Ik zou de mis laten volgen op de burgerlijke trouw, vind het mooi als dat aaneensluitend is, maar dat is gewoon persoonlijk wat ik vind.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...