Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Sofie, Philippe, Koen en Miet (en alle andere ook natuurlijk)

  25-3-2006 17:08:26
Helaba,

Ik ben blij te horen dat er nog andere koppels trouwen op 14 augustus. Problemen om te reserveren of zaken vast te krijgen op die datum hebben wij niet gekend. Wel telkens dubbel moeten checken dat ze wel de goeie datum hadden genoteerd. De zaal kwam ons ook goedkoper uit en bijna iedereen is thuis die dag en zeker de dag erna, dus waarom ook niet de 14de.

Ons wettelijk huwelijk valt op vrijdag de 11de augustus en we vertrekken op huwelijksreis de 16de augustus. Het zal dus een drukke week worden, maar we kunnen allebei niet meer wachten tot het zover is.

Groetjes
Jurgen en Sandra

Jurgen
14-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 866


Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik25-3-2006 17:54:12

Hoi Jurgen en Sandra,

Wij doen het ook bijna zo :)
Burgerlijk huwelijk op 11/08 en op 14/08 doen wij ons feest voor iedereen!

Groetjes,

Sofie
11/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...