Terug naar overzicht
Is een beetje afhankelijk of je een sluier hebt, of een tiara wilt, of met speldjes wilt werken, of met bloemen in je haar, of helemaal niets....
Ik heb geen sluier. Speldjes wil ik zeker gebruiken, mss ook bloemen of tiara. Maar weet helemaal niet of het bij me past. Dank voor jullie tips
Hallo, Ik heb het internet afgeschuimd. Kapselwebsites, foto's van filmsterren,... bekende mensen,... gewoon alles eigenlijk. Gewoon bij google (afbeeldingen) vanalles intypen (ook engelse woorden proberen, geeft andere afbeeldingen). Zo ben ik tot mijn kapseltje gekomen... Succes Groetjes Annelies
Ik vind bloemen van je bruidsboeket verwerkt in je haar altijd heel mooi. Natuurlijk ook afhankelijk van je jurk. Maar dat je niet weet wat bij je past is niet erg: daar zijn juist de proefsessies voor. Zorg dat je een foto van je jurk mee hebt en geef aan wat je mooi lijkt. Zij heeft waarschijnlijk de ervaring en kennis wel om aan te geven wat mogelijk is en wat niet. Kijk ondertussen wat plaatjes op internet en in tijdschriften en neem mee wat je aanspreekt. Al zijn het 10 plaatjes waarvan je maar 1 detail mooi vindt; een goede kapper kan er altijd wel iets van maken.